مهران محمدی امین

1401\10\17 16:14:43


برف و سرما مهمان اصفهان می‌شود/ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه

اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید به استان از روز دوشنبه ۱۹ دی ماه خبر داد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از بعدازظهر روز دوشنبه مناطق غربی، جنوبی و شمال غربی استان در دامنه فعالیت سامانه بارشی جدید قرار خواهند گرفت و بارش‌ها روز سه‌شنبه در سراسر استان فراگیر می‌شود.

تبلیغات
نصب و تعمیر چیلر و داکت اسپلیت
24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب چیلر ، مینی چیلر و داکت اسپلیت ، یخچال و فریز، ساید بای ساید، کولر گازی، پکیج گرمایشی در تهران با تعرفه نمایندگی .
# چیلر - # تعمیر کولر گازی - # تهویه

وی با بیان اینکه بارش این سامانه در بیشتر مناطق به صورت برف خواهد بود، افزود: بارش باران و کولاک برف در گردنه‌ها، کاهش دید و مه آلودی هوا، وزش باد موقتی و کاهش محسوس دما بین هفت تا ۱۲ درجه سانتیگراد در اکثر مناطق پیش‌بینی‌می‌شود. سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: سکون جوی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان تا نیمه روز دوشنبه ادامه دارد و طی این مدت در ساعات صبح مه رقیق و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در مناطق یاد شده پیش‌بینی می‌شود. امینی با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا ۲ درجه کاهش می‌یابد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هشت درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد..

.


بازنشر از : مهر

برف و یخبندان

اداره کل هواشناسی اصفهان

کاهش دما

برف و کولاک