مهران محمدی امین

1401\12\09 23:58:13


سلامت و تقویت کلیه ها را جدی بگیرید

بازار/آیا تا به حال درد کشنده سنگ کلیه را تجربه کرده‌اید؟ یکی از رایج‌ترین مشکلات بدن، ایجاد سنگ و رسوبات در کلیه‌ها می باشد که تقریبا ده درصد از افراد به آن مبتلا می‌شوند و در نتیجه انباشته شدن مواد معدنی درکلیه‌ها ایجاد می‌شود. درد شدید در ناحیه پشت و پهلوها و در قسمت پایین دنده ها یکی از جدی ترین علامت های سنگ کلیه است.

بازار/آیا تا به حال درد کشنده سنگ کلیه را تجربه کرده‌اید؟ یکی از رایج‌ترین مشکلات بدن، ایجاد سنگ و رسوبات در کلیه‌ها می باشد که تقریبا ده درصد از افراد به آن مبتلا می‌شوند و در نتیجه انباشته شدن مواد معدنی درکلیه‌ها ایجاد می‌شود.

درد شدید در ناحیه پشت و پهلوها و در قسمت پایین دنده ها یکی از جدی ترین علامت های سنگ کلیه است. باقی ماندن سنگ کلیه عوارض متعددی را در پی دارد که اختلال در عملکرد کلیه ها یکی از ان‌هاست و می‌تواند سایر قسمت‌های بدن را با مشکل جدی مواجه کند. شرکت نوشین شهد پس از مطالعات فراگیر در طب سنتی و طبیعی، موفق به تولید محصولی موثر برای پاکسازی و تقویت کلیه‌ها شده است. این محصول کاملاً گیاهی تحت نظر متخصصین و با بهترین تجهیزات استخراج عصاره های گیاهی تولید می شود.

تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب محصولات سامسونگ در تهران با تعرفه نمایندگی .
# سامسونگ - # samsung - # تعمیر یخچال سامسونگ

خارخاسک، گزنه و کرفس بخشی از مواد تشکیل‌دهنده این عصاره طبیعی هستند. مجموعه مواد موجود در عصاره فران برای مواردی مانند کمک به دفع سنگ از کلیه و مجاری ادراری، شکستن سنگ‌های کلیه، جلوگیری از تشکیل مجدد سنگ کلیه، کاهش التهاب و عفونت موجود در سیستم ادراری وکمک به عملکرد بهتر کلیه‌ها و تقویت آن موثر است. قیمت محصول:پک برای دوره مصرف کامل 40 روز، با تخفیف 20 درصد و ارسال رایگان 349 هزارتومان. پک برای دوره مصرف کامل 80 روز، با تخفیف ویژه 40 درصد و ارسال رایگان فقط 499 هزارتومان.نحوه سفارش محصول: برای سفارش این محصول میتوانید عدد 5 را به 3000515 پیامک کرده و یا به سایت فرطب به نشانی سایت farteb.com مراجعه نمایید. پیج اینستاگرام فرطب. .


بازنشر از : آخرین خبر