1401\05\25 13:22:39



عملکرد سایپا در تولید و کیفیت

صدا و سیما/ مدیرعامل سایپا از تولید دو موتور جدید در این خودروساز تا پایان سال خبر داد و گفت: تولید خودرو‌های ناقص در سایپا پایان یافت.  " تولید خودروهای ناقص در سایپا پایان یافت "این موضوع را مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با ارائه آماری در برنامه صف اول شبکه خبر گفت، آماری که به گفته آقای محمد علی تیموری باعث خروج خودروهای تولیدی از روند قرعه کشی شد.

تبلیغات
جک پارکینگ زومر
جک پارکینگ زومر
زومر ایران ارائه دهنده خدمات مشاوره، طراحی، تامین و اجرای اتوماسیون خانگی وتعمیر جگ و درب پارکینگ است.
# پارکینگ - # ریموت - # مغازه
آپارات سرویس اشتراک ویدیو

صدا و سیما/ مدیرعامل سایپا از تولید دو موتور جدید در این خودروساز تا پایان سال خبر داد و گفت: تولید خودرو‌های ناقص در سایپا پایان یافت. " تولید خودروهای ناقص در سایپا پایان یافت "این موضوع را مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با ارائه آماری در برنامه صف اول شبکه خبر گفت، آماری که به گفته آقای محمد علی تیموری باعث خروج خودروهای تولیدی از روند قرعه کشی شد.وی در ادامه گفت: پس از هفت ماه، دیگر خودروی ناقصی در پارکینگ گروه خودروسازی سایپا وجود ندارد؛ تولید در مرداد امسال، به روزی ۲۰۰۰ دستگاه رسید که همه این خودروها، تولید داخل هستند.مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: یک مورد از این خودرو‌ها به صورت CKD و وارداتی نیست و این موضوع باعث شد خودرو‌های تولید سایپا را با افزایش تولید، از قرعه کشی خارج کنیم ضمن اینکه همه محدودیت‌ها هم از این ماه (مرداد) برداشته می‌شود تا همه مردم بتوانند به صورت عادی خودرو ثبت نام کرده و تحویل بگیرند.تیموری درباره کیفیت خودرو‌های تولیدی این شرکت نیز گفت: در چهار ماهه اخیر به دلیل فرایند‌های کنترلی، ۳۵ درصد مراجعه مردم به نمایندگی‌ها کاهش پیدا کرده است؛ همچنین امروز صد درصد خودرو‌های تولیدی از خط تولید تست و راهی شماره گذاری شده و سپس تحویل مشتری می‌شود و دیگر در پارکینگ دپو نمی‌شود.همچنین در بحث کیفیت، به نوعی بعد از ۴۰ سال همه بخش QC را در خط تولید مستقر و کنترل را در همان ایستگاه تولید انجام می‌دهیم؛ با توجه به اصلاح ساختار در سه ماه اخیر، ۱۲ درصد از عیوب در خط تولید مرتفع شده و اجازه نمی‌دهند یک قطعه مشکل دار روی خودرو نصب شود.مدیرعامل سایپا با اشاره به دغدغه سال‌های گذشته این شرکت در تامین موتور، از تولید موتور‌های جدید خبر داد و گفت: امسال دو موتور عرضه خواهیم کرد؛ یک موتور M۱۵ پلاس که مصرف سوخت را در ۱۰۰ کیلومتر یک لیتر کاهش می‌دهد که در مراحل تست و کالیبره شدن است و به زودی تولید انبوه آن را شروع خواهیم کرد، و دیگری موتور جدیدی به نام M۱۶ است که در حال راه اندازی و تولید آن هستیم، این خط در بهمن ماه رونمایی و به تولید انبوه خواهد رسید.وی گفت: با تولید موتور‌های یاد شده ظرفیت گروه سایپا از ۱۷۰۰ موتور در روز به ۲۵۰۰ موتور می‌رسد که گلوگاه اصلی گروه سایپا، موتورسازی آن است.به گفته آقای تیموری حضور شرکت‌های دانش بنیان در زنجیره تولید قطعه سازان این شرکت نقش موثری دارد.وی در این باره می‌گوید:هم اکنون ما با ۷ شرکت وزارت دفاع قرارداد جاری بسته ایم که قطعه، تولید و تأمین می‌کنند و ۵۴ شرکت دانش بنیان در زنجیره قطعه سازی شرکت خودروسازی سایپا حضور دارند، این هفت شرکت در مجموعه وزارت دفاع، نیروی هوافضای سپاه و نیروی هوایی ارتش است.مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه گفت: باید به سمتی رویم که بالای ۵۰ درصد از زنجیره تأمین، دانش بنیان شود و باید همه دانش بنیان‌ها را به هزار قطعه ساز وصل کنیم تا بتوانیم افزایش کیفیت و کاهش قیمت را ایجاد کنیم..

.


بازنشر از : آخرین خبر

خبرهای مرتبط با