مهران محمدی امین

1401\08\16 22:13:13


اوکراین سامانه‌های پدافند هوایی «ناسامز» و «اسپاید» دریافت کرد

وزیر دفاع اوکراین امروز اعلام کرد: اوکراین سامانه‌های پدافند هوایی «ناسامز» و «اسپاید» را از طرف نروژ، اسپانیا و ایالات متحده دریافت کرد.

«اولکسی رزنیکوف» (Oleksii Reznikov) وزیر دفاع اوکراین امروز دوشنبه در پیامی توییتری نوشت: سامانه‌ های پدافند هوایی «ناسامز» و «اسپاید» به اوکراین رسیدند! این تسلیحات، ارتش اوکراین را به طور چشمگیری تقویت و آسمان ما را ایمن‌ تر می‌ کنند.

وزیر دفاع اوکراین در این خصوص ادامه داد: ما به ساقط کردن اهداف دشمن که به ما حمله می‌ کنند، ادامه خواهیم داد. از شرکای خود متشکریم: نروژ، اسپانیا و ایالات متحده. در همین ارتباط، «اوکسانا ماکاروفا» سفیر اوکراین در واشنگتن پیشتر در سخنانی گفته بود که تداوم ارائه اینترنت استارلینک در اوکراین بسیار حائز اهمیت است.

تبلیغات
نصب و تعمیر چیلر و داکت اسپلیت
24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب چیلر ، مینی چیلر و داکت اسپلیت ، یخچال و فریز، ساید بای ساید، کولر گازی، پکیج گرمایشی در تهران با تعرفه نمایندگی .
# چیلر - # تعمیر کولر گازی - # تهویه

بر اساس این گزارش، سفیر اوکراین در واشنگتن افزود: ما راه حلی را درباره اظهارات ایلان ماسک پیرامون ارائه خدمات اینترنت در اوکراین خواهیم یافت. ما همچنان به تمام تسلیحات و در رأس آنها سامانه‌های پدافند هوایی برای مقابله با حملات روسیه نیاز داریم.. .


بازنشر از : مهر

اوکراین

نروژ

ایالات متحده امریکا

پدافند هوایی