مهران محمدی امین

1401\08\16 20:14:40


ایلان ماسک: توییتر به دقیق‌ترین منبع اطلاعاتی تبدیل می‌شود

صدا و سیما/ مالک جدید شبکه اجتماعی توییتر گفت: توییتر باید در آینده به منبع حاوی دقیق‌ترین اطلاعات تبدیل شود.   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری تاس، ایلان ماسک مالک جدید شبکه اجتماعی توییتر گفت: توییتر باید در آینده به منبع حاوی دقیق‌ترین اطلاعات تبدیل شود.

صدا و سیما/ مالک جدید شبکه اجتماعی توییتر گفت: توییتر باید در آینده به منبع حاوی دقیق‌ترین اطلاعات تبدیل شود.  به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری تاس، ایلان ماسک مالک جدید شبکه اجتماعی توییتر گفت: توییتر باید در آینده به منبع حاوی دقیق‌ترین اطلاعات تبدیل شود.ماسک در توییتی نوشت: توئیتر باید تا حد زیادی به دقیق‌ترین منبع ارائه اطلاعات در مورد جهان تبدیل شود.

این ماموریت ماست.ماسک خاطرنشان کرد: تعداد کاربران این پلتفرم پس از خرید توییتر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.این تاجر افزود: از آنجایی که توییتر تا حد زیادی قابل اعتمادترین منبع حقیقت است، نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد.گفتنی است ماسک قرارداد خرید توییتر را ۲۷ اکتبر نهایی کرد و این شبکه اجتماعی را به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد. در حالیکه حدود دو هفته از واگذاری شرکت توئیتر به ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی می‌گذرد، وی قصد دارد نیمی از کارکنان این شرکت را اخراج کند که نگرانی‌های عمده‌ای را در میان کارکنان توئیتر به وجود آورده است.شرکت‌های بزرگ بین المللی، دادن آگهی‌های تبلیغاتی به توئیتر را در پی تغییر مالک این شبکه اجتماعی و تا زمان مشخص شدن سیاست‌های جدید آن، به حال تعلیق درآوردند. . .


بازنشر از : آخرین خبر