مهران محمدی امین

1401\08\23 19:43:22


بررسی شارژر بی‌سیم شیائومی WPC02ZM؛ خوش‌ساخت و اقتصادی

بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند

بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

اما اگر به دنبال خرید شارژر بی‌سیم باکیفیتی باشید، معمولا باید قیمت بالایی بپردازید. شیائومی که به ساخت گجت‌های اقتصادی ولی باکیفیت شهرت دارد، در زمینه‌ی شارژر بی‌سیم هم حرف زیادی برای گفتن دارد و در این ویدیو قصد داریم به شارژر بی‌سیم شیائومی WPC02ZM بپردازیم.

این شارژر علاوه بر اینکه می‌تواند گوشی شما را به طور بی‌سیم شارژ کند، یک استند موبایل هم محسوب می‌شود. بنابراین می‌توانید گوشی را به صورت عمودی یا افقی روی استند قرار دهید و حین شارژ مثلا برای فیلم دیدن از آن استفاده کنید.

البته باید خاطرنشان کنیم هیچ آداپتوری با این شارژر ارائه نمی‌شود و در جعبه‌ی آن فقط یک کابل USB-C قرار دارد. پس برای استفاده از این شارژر، باید یک آداپتور سیمی هم داشته باشید.

طراحی این استند بسیار ساده و مینیمال محسوب می‌شود. بدنه از پلاستیک مات استفاده شده و بنابراین اصلا اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند.

زیر استند یک نوار لاستیکی تعبیه شده که به لطف همین مشخصه، بدون نگرانی بابت سر خوردن می‌توانید آن را روی میز قرار دهید. در کل شارژر بی‌سیم باکیفیتی محسوب می‌شود و سرعت شارژ ۲۰ واتی هم برای شارژر بی‌سیم بالا محسوب می‌شود.

  • بررسی ساعت هوشمند امیزفیت SUS Bip U؛ ارزان با عمر باتری بالا

باید خاطرنشان کنیم برای خرید شارژر بی‌سیم، برند گوشی اصلا اهمیتی ندارد و فقط باید گوشی شما از چنین قابلیتی پشتیبانی کند. البته باید خاطرنشان کنیم برای این شارژر بی‌سیم، باید از یک آداپتور با سرعت بالای ۲۷ وات استفاده کنید و آداپتور موردنظر باید از تکنولوژی Quick Charge 3 پشتیبانی کند.

در غیر این صورت، گوشی شما با سرعت ۱۰ وات یا حتی کمتر شارژ خواهد شد. شارژر بی‌سیم شیائومی WPC02ZM در حال حاضر با قیمت حدود ۵۰۰ هزار تومان در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

. .


بازنشر از : digimag