مهران محمدی امین

1401\12\09 23:59:08


برنامه/ فایل منیجری محبوب و کاربردی

آخرین خبر/ ASTRO File Manager & Cleaner Full از محبوب ترین و قدرتمندترین برنامه های مدیریت فایل است که توسط استودیوی Metago ابتدا به صورت پولی عرضه شده بود و پس از ان شاهد عرضه اش به صورت صد در صد رایگان در گوگل پلی بودیم. پس از معرفی چندین برنامه در زمینه مدیریت فایل ها امروز قصد معرفی یکی از بهترین، قدرتمندترین و محبوب ترین برنامه های فایل منیجر با نام ASTRO File Manager را داریم که تا به امروز بیش از 50 میلیون دانلود را داشته است و صدها هزار نقد و بررسی در مورد ان به ثبت رسیده است.

ASTRO File Manager & Cleaner Full از محبوب ترین و قدرتمندترین برنامه های مدیریت فایل است که توسط استودیوی Metago ابتدا به صورت پولی عرضه شده بود و پس از ان شاهد عرضه اش به صورت صد در صد رایگان در گوگل پلی بودیم.

پس از معرفی چندین برنامه در زمینه مدیریت فایل ها امروز قصد معرفی یکی از بهترین، قدرتمندترین و محبوب ترین برنامه های فایل منیجر با نام ASTRO File Manager را داریم که تا به امروز بیش از 50 میلیون دانلود را داشته است و صدها هزار نقد و بررسی در مورد ان به ثبت رسیده است. با این برنامه قادر خواهید بود به صورت حرفه ای و آسان برروی فایل ها و محتوای خود مانند تصاویر، موسیقی، فیلم ها و یا اسناد مختلف دیگر مدیریت داشته باشید و کارهای همچون انتقال، حذف، کپی و … را در سریع ترین زمان ممکن همراه با ویزگی های اضافی انجام دهید! طیف گسترده ای از قابلیت های مختلف مربوط به مدیریت فایل در این برنامه گنجانده شده است که هرآنچه که از یک برنامه مدیریت فایل انتظار دارید را شامل می شود!برخی از امکانات برنامه ASTRO File Manager & Cleaner:قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات و بازگردانی ان ها در صورت حذف شدن ناگهانیدارا بودن تسک منیجر قدرتمند برای متوقف سازی برنامه ها و فعالیت هادارا بودن یک ویرایشگر متن اختصاصی برای ویرایش فایل های متنیامکان استخراج فایل از فایل های فشرده ی Zip و RAR و SFTPارسال مستقیم فایل ها به صورت دسته جمعی و یا تکی از طریق بلوتوث و شبکهاشتراک گذاری آسان فایل ها در شبکه های ابری و یا شبکه های اجتماعیپیدا کردن و جست و جوی فایل های دلخواه به صورت سریعپشتیبانی از 11 زبان انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی، ژاپنی، کره ای، چینی سنتی، چینی ساده، روسی و پرتغالی بازار شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.نسخه اندروید مورد نیاز: 6.0 و بالاترحجم: 8 مگابایتلینک دانلود برای اندرویدبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید..

.


بازنشر از : آخرین خبر