1401\06\08 13:09:38


متا امکان پست کردن NFT در فیسبوک و اینستاگرام را فراهم کرد

دیجیاتو/ براساس اعلام متا کاربران می‌توانند NFTهای خود را در فیسبوک و اینستاگرام پست کنند. متا اعلام کرده که به کاربران اجازه می‌دهد تا NFTهای خود را در فیسبوک و اینستاگرام پست کنند.

تبلیغات
نصب و تعمیر چیلر و داکت اسپلیت
نصب و تعمیر چیلر و داکت اسپلیت
24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب چیلر ، مینی چیلر و داکت اسپلیت ، یخچال و فریز، ساید بای ساید، کولر گازی، پکیج گرمایشی در تهران با تعرفه نمایندگی .
# چیلر - # تعمیر کولر گازی - # تهویه
تعمیر و نگهداری چیلر سرویس و تعمیر چیلر آبگین تهویه

دقت و حساسیت در امر تعمیر و نگهداری چیلر باعث افزایش طول عمر آن و کاهش خرابی‌ها شده و از کاهش ضریب عملکرد و افزایش مصرف برق جلوگیری می‌کند

دیجیاتو/ براساس اعلام متا کاربران می‌توانند NFTهای خود را در فیسبوک و اینستاگرام پست کنند.متا اعلام کرده که به کاربران اجازه می‌دهد تا NFTهای خود را در فیسبوک و اینستاگرام پست کنند.

کاربران برای پست کردن NFTهایی که از طریق اتریوم، Polygon و Flow بدست آمده‌اند، باید حساب خود را به والت‌هایی (Wallet) مانند متامسک، تراست، کوین‌بیس و Dapper وصل کنند.این خبر در حالی از سوی اینستاگرام منتشر می‌شود که حجم معاملات NFT‌ها در بازار بزرگ OpenSea طی چند ماه گذشته حدود 99 درصد کاهش یافته است. گفتنی است متا از ماه مه در حال آزمایش پشتیبانی از انتشار پست‌های مربوط به مجموعه‌های NFT در اینستاگرام است و حال تایید کرده که کاربران می‌توانند  NFT ‌های خود را در اینستاگرام و فیسبوک پست کنند.امکان پست کردن NFT‌ها در اینستاگرام و فیسبوکبراساس تصویری که متا در این مورد توییت کرده، پست‌های مرتبط با NFT‌ها مانند پست‌های معمولی اینستاگرام به نظر می‌رسند، اما دارای نشانی هستند که آن‌ها را به عنوان «مجموعه کلکسیون دیجیتالی» (Digital Collectible) نشان می‌دهند.بی‌شک سوالات بسیاری در مورد نحوه اتصال و ایمن نگه داشتن حساب‌های کاربری مطرح می‌شود. برخی بر این باورند که ارتباط NFT‌ها با فیس‌بوک و اینستاگرام می‌تواند احتمال حملات فیشینگ را افزایش دهد.

در نتیجه سوالات مطرح شده در این زمینه کم نیستند.به گزارش فوربز و براساس داده‌های فهرست شده در DappRadar، حجم معاملات یکی از بزرگترین بازارهای NFT یعنی OpenSea، تنها در چهار ماه گذشته حدود 99 درصد کاهش یافته است. در اوایل ماه مه، این بازار بیش از 2.7 میلیارد دلار معامله داشت. داده‌های دیگری در Dune Analytics نشان می‌دهند حجم فروش از زمان اوج کاهش یافته است.

به همین دلیل برخی تحلیلگران بازار می‌گویند در شرایط فعلی زمان مناسبی برای ورود شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، ردیت، و فیس‌بوک و اینستاگرام به بازار NFT است. هرچند این ورود دیرهنگام است.باید دید کاربران شبکه‌های اجتماعی چه واکنشی به پست کردن NFT‌ها در اینستاگرام و فیسبوک نشان می‌دهند.. .


بازنشر از : آخرین خبر

خبرهای مرتبط با