مهران محمدی امین

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه در سانحه هوایی نوشت: آقای مخبر طبق اصل ۱۳۱ قانون اساسی در مقام مدیریت قوه‌ی مجریه قرار می گیرد و موظف است به همراهی رؤسای قوای مقنّنه و قضائیه ترتیبی دهند که ظرف حداکثر پنجاه روز رئیس جمهور جدید انتخاب شود.
بیشتر از این خبر
پیام حسن روحانی در پی شهادت رئیس جمهور، وزیر خارجه، امام جمعه و استاندار تبریز دولترئیس دولت دوازدهم گفت: خبر ناگوار سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور محترم و همراهان، موجب تأثر و نگرانی فراوان شد. متأسفانه این حادثه دلخراش به شهادت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ محترم جمهوری اسلامی ایران، آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، آقای دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، تیم حفاظت و خدمه پرواز منجر شد و صفحه تلخی در کتاب انقلاب اسلامی ورق خورد.
بیشتر از این خبر

1403\02\08 14:57:12


«گشت ارشاد مدیران»- یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟

«گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟ دولتدولت رئیسی که وعده راه اندازی «گشت ارشاد مدیران» را داده بود این روزها مدافع سرسخت «گشت ارشاد حجاب» شده است و گویا آن وعده انتخاباتی به سرنوشت دیگر وعده های رئیسی دچار شده است.

، ابراهیم رئیسی، در جریان دومین مناظرات انتخاباتی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از قاب صدا و سیما به صراحت وعده داد؛ «ما گشت ارشاد خواهیم داشت اما نه برای مردم بلکه برای مدیران»، زمان گشت و رئیسی به عنوان رئیس دولت پا به پاستور گذاشت، او باز هم این وعده را تکرار کرد و در نشستی از عملی شدن وعده «گشت ارشاد مدیران» خبر داد و گفت؛ «گشت ارشاد مدیران زیر نظر بازرسی ریاست جمهوری تشکیل شد و به دستگاه‌های مختلف سرکشی می شود.» رئیسی در ۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲، بار دیگر از لزوم برخورد با فساد و برکناری مدیران فاسد و ناکارآمد روایت کرد و گفت؛ «از ابتدای دولت تاکید کردم که دولت مردمی به هیچ مدیری چک سفید امضا نداده است و همه مسئولان از سطح وزیر تا دیگر مدیران به شکل دائم تحت نظارت و ارزیابی هستند.».

.


بازنشر از : خبرآنلاین

گشت ارشاد

سیدابراهیم رئیسی

دولت سیزدهم

چای دبش

فساد اقتصادی-مبارزه با مفاسد اقتصادی

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه