مهران محمدی امین

1401\12\09 23:56:20


واکنش امیرعبداللهیان به توهمات ربع پهلوی و حامیان غربی او

ایرنا/ «حسین امیرعبداللهیان» در حاشیه نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو در خصوص اقدامات کشورهای غربی برای تروریسم‌شویی گفت: دشمنان ملت ایران خیلی تلاش کردند از جمهوری اسلامی ایران و فراتر از آن حتی از ایران بخواهند که مشروعیت‌زدایی کنند. کار دیگری که انجام شد این بود که بیایند تروریست‌ها را هم شستشو بدهند و چهره جدیدی از آنها خلق کنند.

«حسین امیرعبداللهیان» در حاشیه نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو در خصوص اقدامات کشورهای غربی برای تروریسم‌شویی گفت: دشمنان ملت ایران خیلی تلاش کردند از جمهوری اسلامی ایران و فراتر از آن حتی از ایران بخواهند که مشروعیت‌زدایی کنند.

تبلیغات
خرید اینترنتی لباس بچه
فروشگاه اینترنتی دُرین کیدز فروش اینترنتی لباس کودک با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت .
# کودک - # بچه - # فروش اینترنتی لباس بچه

کار دیگری که انجام شد این بود که بیایند تروریست‌ها را هم شستشو بدهند و چهره جدیدی از آنها خلق کنند.وزیر امور خارجه گریزی هم به رویاپردازی‌های خاندان پهلوی و حامیان غربی او زد و افزود: در گفت‌وگویی که با وزرای خارجه اروپایی و با دبیرکل سازمان ملل داشتم عنوان کردم که آیا آلمان‌ها می‌پذیرند اگر هیتلر فرزندی داشت، امروز بیاید و صدر اعظم آلمان شود؟امیرعبداللهیان در ادامه به طرح این سؤال پرداخت که «این چه رفتاری است که فردی که پدرش و خاندانش ده‌ها هزار نفر را در سال‌های حکومت‌شان در ایران به قتل رساندند و در چهل و چند سال پیش میلیون‌ها و میلیاردها دلار از اموال ایران را سرقت کردند، امروز ادعای لیدری مخالفان را داشته باشند؟».وی تصریح کرد: این اقدام دقیقاً مانند این است که فرزند هیتلر امروز صدر اعظم آلمان شود و اینکه فردی که در گروهک تروریستی مسئول شهادت بیش از ۱۷ هزار زن، مرد و کودک بی‌گناه است، توسط یک سناتور آمریکایی به‌عنوان رئیس جمهور آینده ایران معرفی شود! البته مردم ایران پاسخ آنها را دادند.امیرعبداللهیان با بیان اینکه کاربرد واژه «تروریسم‌شویی» این مسأله و خطایی را که دارد صورت می‌گیرد به خوبی تبیین می‌کند، متذکر شد: آنها غرب را به خطا در تحلیل و ارزیابی نسبت به ماهیت تروریستی و غیر انسانی خودشان واداشتند بازار. .


بازنشر از : آخرین خبر