1402\10\19 11:32:21
ناصر امینی و زهره چگنی در کتاب فروش موفق بیمه عمر شما را با یکی از پرسودترین روشهای سرمایهگذاری و مراحل آن آشنا خواهند کرد. به کمک این کتاب کاربردی با چیستی بیمهی عمر آشنا خواهید شد و نکات سودمندی را در زمینهی جذب...
نویسنده: ناصر امینیناشر: انتشارات اردوی سوره
ناصر امینی و زهره چگنی در کتاب فروش موفق بیمه عمر شما را با یکی از پرسودترین روشهای سرمایهگذاری و مراحل آن آشنا خواهند کرد.
به کمک این کتاب کاربردی با چیستی بیمهی عمر آشنا خواهید شد و نکات سودمندی را در زمینهی جذب مشتری و توسعهی کسبوکار خود خواهید آموخت. اثری که هم شما را با جنبههای تئوری این حوزه آشنا میکند و هم آمادگی و اعتمادبهنفس لازم را برای رویارویی با مشتریان در شما تقویت خواهد کرد.
فروش بیمه از آن دسته کسبوکارهایی است که علیرغم سود فراوان، چندان مورد توجه صاحبان مشاغل و کارآفرینها قرار نگرفته. صنعت بیمه از طرفی یکی از مهمترین شاخصهای توسعهیافتگی به شمار میرود و فضایی امن و اطمینانبخش برای کسبوکارها و فعالیتهای اقتصادی یک جامعه ایجاد میکند و از سوی دیگر نیز خود از حوزههای پردرآمدی است که جزء سه صنعت پولساز دنیا برشمرده میشود.
باایناوصاف، ورود به صنعت بیمه و اشتغال در این حوزه میتواند یک گزینهی استثنایی برای تمامی افرادی باشد که خواهان پیشرفتهای اقتصادی چشمگیر و ثروتی کلان هستند. کتاب فروش موفق بیمه عمر، به قلم ناصر امینی و زهره چگنی، در این مسیر، راهنمای شما خواهد بود.
اثر حاضر در حقیقت سه جلد کتاب را دربرگرفته که پیش از این بهصورت جداگانه منتشر شده بودند. در جلد نخست مطالب متنوعی پیرامون مفهوم و نحوهی شکلگیری بیمه در ایران و جهان ارائه شده و موضوعات مربوط به این حوزه مانند بیمهی تأمین آتیه و پسانداز را مطرح میکند.
طرفین قرارداد بیمه از جمله، بیمهگذار، بیمهشده، بیمهگر و... در همین جلد به خواننده معرفی خواهند شد. مواردی که در ذیل بیمهی عمر قرار میگیرند، مزایای این نوع بیمه و مفاد آن دیگر مباحث مطرحشده در جلد نخست هستند.
جلد دوم ضمن معرفی انواع بیمه، مانند بیمههای اجتماعی، بازرگانی، اشخاص و...
مخاطب را با روشهای گوناگون فروش بیمهی عمر آشنا میکند. زمینهسازی برای فروش، مراحل دعوت از سایرین، قواعد فروش گروهی و برگزاری جلسات معارفه از موضوعات این مجلد هستند. در جلد سوم مطالبی را خواهید آموخت که بیش از دو مجلد اول بر فروش و جنبهی عملی بیمه متمرکز هستند.
شناخت انواع مشتری و کاربرد روشهای گوناگون برای جذب آنها، راههای پیگیری، افزایش اعتمادبهنفس در برخورد با مشتریان و فرمول تبدیل شدن به یک فروشندهی ایدهآل و حرفهای در همین بخش بررسی میشوند. همچنین رموزی برای منحصربهفرد بودن در عرصهی تجارت خواهید آموخت که در میان رقبا، شما را به فروشندهای شاخص و موفق بدل میکنند.
این کتاب خواندنی به کوشش انتشارات اردوی سوره به چاپ رسیده است.
از تمامی فعالان حوزهی بیمه و افرادی که مایل به سرمایهگذاری در این زمینه هستند دعوت میکنیم خواندن کتاب فروش موفق بیمه عمر را در اولویتهای مطالعاتی خود قرار بدهند.
ورزشکاران حرفهای ساعتهای بیپایانی را برای یک مسابقه تمرین میکنند، اما هنگامی که به صنعت بیمه و فروش میپیوندند حاضر نیستند برای آموختن مهارت کار ما حتی یک ساعت زمان بگذارند. پزشکان یک دهه عمرشان را با پرداخت هزینهای گزاف برای گرفتن مدرک خود صرف میکنند، اما هنگامیکه به صنعت بیمه و فروش میپیوندند یک ماه از زمانشان را هم صرف مطالعه و تمرین مهارتهای صنعت بیمه و فروش حرفهای نمیکنند.
تحقیقات مالکلوم گلدول نشان میدهد که برای رسیدن به سطح کارشناسی در هر رشتهای حدود ده هزار ساعت تمرین لازم است.
حال اگر روزی چهار ساعت تمرین را در نظر بگیریم، این زمان نزدیک به هفت سال طول میکشد. همین فرمول برای صنعت بیمه و فروش هم صادق است. برای رسیدن به سطح جهانی هفت سال تمام زمان لازم است.
خبر خوب این که این شغل بسیار بخشنده است و شما میتوانید در طول این مدت مقدار قابل توجهی پول درآورید. اما نکتهی مهم این است که نباید راحتطلب بود. باید همزمان با پول درآوردن آموخت.
هنگامیکه تصمیم گرفتم حرفهای شوم، همه چیز برایم عوض شده. دیگر دست از تمرکز بر بخت و اقبال، زمان، موقعیت و مسیرهای میانبر برداشتم. حتی دیگر روی پول هم تمرکز نکردم.
دنیای من با تمرکزم بر روی مهارتها و تعهد به انجام تمرینها تغییر کرد. به تمرین ادامه دادم و در آنها استاد شدم.
. .