1402\10\19 11:31:58
کتاب گفت و گو: 77 دیالوگ پولساز در مشاوره بیمههای زندگی نوشتهی آرش عظیمی، فروش در حوزهی بیمهی زندگی را از سه دیدگاه مورد تحلیل و بررسی قرار میدهد. این اثر استراتژیهایی کاربردی را به شما معرفی میکند که با...
نویسنده: آرش عظیمیناشر: انتشارات نظری
کتاب گفت و گو: 77 دیالوگ پولساز در مشاوره بیمههای زندگی نوشتهی آرش عظیمی، فروش در حوزهی بیمهی زندگی را از سه دیدگاه مورد تحلیل و بررسی قرار میدهد.
این اثر استراتژیهایی کاربردی را به شما معرفی میکند که با بهکارگیری آنها میتوانید فروش بیمههای زندگی را به حد ایدهآل برسانید.
بیمهی زندگی جوانب و کاربردهایی گسترده دارد که اکثریت افراد جامعه از آنها آگاهی ندارند. در واقع بیمهی زندگی، نوعی سرمایهگذاری محسوب میشود و مزایای بسیاری دارد. ارائهی اطلاعات روشن و آگاه کردن مردم از زوایای بیمههای گوناگون برعهدهی کارشناسان فروش بیمه است.
فروش بیمههای زندگی نیز نوعی بازاریابی است که نکات و تکنیکهای مخصوص به خود را دارد.
آرش عظیمی در فصل نخست کتاب گفتوگو: 77 دیالوگ پولساز در مشاورهی بیمههای زندگی فروش را از دیدگاه متافیزیک و در دو فصل بعدی از منظر فیزیک بررسی میکند. در واقع این فصول با ارائهی آموزههایی مهارتهای فروش شما را ارتقا میدهند.
فصل دوم در مورد دیالوگهای کاربردی در مشاوره فروش بیمههای زندگی است و فصل سوم به فروش شامل یادگیری، ارتباطات، مدل الگوهای رفتاری و شناخت میپردازد. شناخت یکی از ارکان اصلی فروش است وهر چقدر شناخت بیشتری داشته باشید، قطعاً عزتنفس و اعتمادبهنفس بالاتری دارید و مشتریان بالقوه، بیشتر جذب شما خواهند شد.
هر سازمانی که برای بودجهی پسانداز مردم برنامهریزی کرده است، در واقع رقیب شما برای فروش بیمهی زندگی محسوب میشود، در فصل سوم نقاط قوت و ضعف بیمههای اجتماعی مانند سازمان تأمین اجتماعی، بانک، بورس، فارکس، بلاکچین و رمزارزها و شرکتیهای هرمی بهصورت دقیق و فنی بررسی میشود.
در فصل چهار فروش را از منظر دیگری میبینیم و در فصل پنجم دلنوشتهها و نکات آرش عظیمی در حوزهی بیمههای زندگی را مطالعه میکنیم.
کتاب گفتوگو: 77 دیالوگ پولساز در مشاورهی بیمههای زندگی بههمت انتشارات نظری در اختیار شما قرار گرفته است.
این کتاب برای فعالان حوزهی بیمه و افرادی که مایل به سرمایهگذاری در این زمینه هستند، مفید و کاربردی خواهد بود.
62- اقتباس
از دیالوگهای اقتباس استفاده کنید توضیح اینکه بحرانهای از قبیل زلزله، سیل و.. که در کشور وجود دارد ومشکلاتی که پیش میآورد درقالب داستان، تمثیل و.. به دیگران انتقال دهید و از آن بهره ببرید
دیالوگهای اقتباس اگر براساس وقایع روز باشد قطعا اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.
63- هرگز نباید شرایط محیط را سرزنش کرد
ما غالبا شرایط محیطی را مقصر اصلی ناکامیها میشناسیم و همواره تمامی گناهان را بر عهده چیزی بیرون از خود مینهیم.
خانواده، جامعه، دولت و امثالهم معمولا جزء این مقصرین هستند. باید دانست که تمامی اسباب و علل مسایل در درون فرد نهفته است.
64- ایام تعطیل
برای اینکه مشتری بالفعل درک درستی از زمان بازنشستگی داشته باشد میتوانید مخارج یک روز تعطیل مانند جمعه را با روزهای هفته مقایسه کرد.
تفاوت و مخارج روز جمعه نسبت به شنبه چقدر است، بازنشستگی هم به همین روال است، مهمان، فرزندان و نوهها، هزینههای پزشکی و نبود کسانی که برای ما سوددهی داشتند و....
. .