1402\10\19 11:21:00
اگر به دنبال رسیدن به درآمد بالا در مدت زمان کمی هستید، کتاب 12 ماه تا یک میلیون دلار برای شما نوشته شده. رسیدن به این درآمد مستلزم این است که قدم اول را برداشته و کسبوکار خود را راهاندازی کرده باشید. در این صورت...
نویسنده: رایان دانیل مورانمترجم: احد درفشی چارطاق، مهدی درفشی چارطاقناشر: انتشارات مرتضی دشت
اگر به دنبال رسیدن به درآمد بالا در مدت زمان کمی هستید، کتاب 12 ماه تا یک میلیون دلار برای شما نوشته شده.
رسیدن به این درآمد مستلزم این است که قدم اول را برداشته و کسبوکار خود را راهاندازی کرده باشید. در این صورت رایان دانیل موران به شما کمک میکند تا با پیروی از الگوهای آزمودهشدهی کتابش به اهداف بلندپروازانهی خود برسید.
هر کارآفرین نوپایی تاکنون با سیل عظیمی از راه و روشهای رسیدن به موفقیت روبهرو شده است. حقیقت این است که راهاندازی یک کسبوکار واقعی، سودآور و پایدار نیازمند هزاران ساعت تعهد، جدیت و سختکوشی است.
رایان دانیل موران (Ryan Daniel Moran) در کتاب 12 ماه تا یک میلیون دلار (12 Months to $1 Million)، برنامهای واضح و اثباتشده به کارآفرینان پیشنهاد میکند که در عرض یک سال به درآمدی یک میلیون دلاری دست یابند.
بیش از نیمی از کسبوکارها در کمتر از شش سال، ورشکست میشوند. کمتر از پنج درصدِ بیرنسها به فروش یک میلیون دلاری در سال میرسند. کتاب 12 ماه تا یک میلیون دلار یک فرمول انحصاری در اختیار صاحبان کسبوکارها قرار میدهد تا طی تصمیماتی سریع، محصولات خود را به مشتریان عرضه کنند و به فروش بالایی برسند.
این برنامهی یکساله شما را از طریق سه مرحلهی زمانی به سمت اولین یک میلیون دلار هدایت میکند: ماه یک تا سه (فرسایش)، ماه چهار تا شش (رشد) و ماه نه تا دوازده (طلا).
برای دورهی اول تمام وظیفهای که دارید این است که به فروش برسید. مهم نیست که همهچیز را میدانید یا نه، حتی نیازی به داشتن یک وبسایت حرفهای ندارید. وظیفهی شما در مرحلهی فرسایش، گرفتن تصمیمات ناقص با بیشترین سرعت است.
به این منظور باید مشتری اصلی خود را تعیین کنید، سه تا پنج محصولِ مورد نظر این مشتری را برگزینید، مکانی برای مستندسازی مسیر خود انتخاب کنید و سفارش بگیرید.
حالا که از مرحلهی اول عبور کردید و سفارش گرفتید، در مرحلهی دوم لازم است به این هدف بچسبید که در روز 25 فروش داشته باشید. در غیر این صورت، زیربنایی برای رسیدن به یک میلیون دلار ایجاد نکردهاید. در مرحلهی رشد توجه به چند نکته الزامی است.
اول اینکه مشتری شما چقدر خواهان محصول شماست؟ دوم اینکه باید برای تبلیغات ویدیویی هزینه کنید و با کوچک کردن جامعهی هدف خود، محصولات خود را آزمایش کنید.
دورهی سوم، مرحلهی طلا، زمانی است که باید با راهاندازی محصولات بیشتر، خریداران متنوعتر و فرصتهای تبلیغاتی بیشتری ایجاد کنید. برای رسیدن به این هدف، باید با اینفلوئنسرها و کانالها وارد رابطه شوید. از طریق آنها تبلیغ کنید و ریسکهای استراتژیک را بپذیرید.
امروزه ابزار و فرصتهای بیشتری نسبت به زمانهای قبل وجود دارد که باید بهمنظور توسعهی شغلی، به خدمت گرفته شوند.
ممکن است در جریان برخی تغییرات، درآمد اولیهی شما تنزل یابد، اما در طولانیمدت اگر با شرایط و سرعتِ تغییرات هماهنگ باشید، به نفع شما تمام خواهد شد.
کتاب 12 ماه تا یک میلیون دلار راهنمایی صادقانهای در اختیارتان میگذارد که از شرایط متزلزلی که در شروع هر کسبوکاری وجود دارد، گذر کنید و به سودی باورنکردنی دست یابید. فقط باید به توصیههای رایان دانیل موران عمل کنید! انتشارات مرتضی دشت این کتاب را با ترجمهی مهدی درفشی چارطاق و احد درفشی چارطاق منتشر کرده است.
من مطمئنم که کتاب رایان الهامبخش نسل جدیدی از کارآفرینان خواهد بود. (گری واینرچوک، نویسندهی پرفروش)
رایان از چالشهای خود و دانش بسیاری از کارآفرینان موفق سود برده تا دستورالعملی سرراست برای گسترش کسبوکارها عرضه کند.
(سوزی باتیز، خالق و مدیرعامل Poo Pourri and supernatural)
با وجود حرکت جهان به سوی چندقطبی شدن، ارائهی یک پیام واحد درمورد تجارت، پول و سرمایهداری به توانایی خاصی نیاز دارد و رایان دقیقاً این کار را انجام میدهد. (جیپی سیرز، کمدین، نویسنده و مجری)
این کتاب به مدیران و کارآفرینان جوان، یا کسانی که درصدد کسب درآمدی میلیون دلاری هستند، توصیه میشود.
تعداد کمی از مردم قدرت ایدهپردازی و زنده کردن ایده و فروش آن را دارند. به همین دلیل است که کارآفرینان را قدرتمندترین افراد روی کره زمین میدانم.
به معنای واقعی کلمه، ایدهپردازی میکنند، آن را تبدیل به واقعیت کرده و میفروشند.
اثبات اینکه برای یک محصول میتوانید سفارش بگیرید، دلیلی بر تأیید ایدهی شماست. اثبات میکند که واقعی است. بعد از آن وظیفهی شماست که آن را به ماشینی تبدیل کنید که فروش قابلقبولی داشته باشد.
در این مرحله از فرآیند باید تمرکز خود را برای رسیدن به بیستوپنج فروش در روز بگذارید و به طور منظم ادامهدار باشد.
تمام تمرکز شما در این مرحله از فرآیند، ایجاد جریانی از فروش است که بهطور منظم حداقل بیستوپنج فروش در روز داشته باشید.
این کار را با شتابی که در ورود همهجانبه به سمت مشتری ایجاد کردهاید انجام خواهید داد: دریافت نظرات، پاسخ به هر نظر، تشکر از مشتری، ارتباط تاثیرگذار و شعلهور کردن مداوم آتش به صورت یک-به-یک (ارائهی محصولات).
وقتی به صورت ثابت، 25 فروش در روز دارید، مثل آن است که دستگاهی دارید و میتوانید محصولات بیشتری به آن اعمال کنید. در این مرحله، چند محصول دیگر به این دستگاه اضافه کرده و فروش خود را به 100 واحد در روز خواهید رساند و سود میلیون دلاری عایدتان خواهد شد. بله، به همین سرعت اتفاق خواهد افتاد.
اما اول از همه باید آن دستگاه را با بزرگ شدن بسازیم.
برای رسیدن به این هدف، باید فرآیندی اتخاذ کنیم که چند مشتری را به چند صد عدد تبدیل کنیم.
. .