مهران محمدی امین

شهرداری تهران علیرضا نادعلی شورای شهر تهران سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به ارتقاء سهم بودجه فرهنگی و اجتماعی

1402\01\11 04:35:45


ارتقاء سهم بودجه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران. در حوزه زیباسازی رشد چشم‌گیری مشاهده می‌شود

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به ارتقاء سهم بودجه فرهنگی و اجتماعی گفت: در سال ۱۴۰۱ در حوزه برگزاری رویدادهای متمرکز وضعیت خیلی بهتری داشتیم.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر و در خصوص سهم مباحث فرهنگی و اجتماعی از بودجه شهرداری تهران گفت: بودجه فرهنگی معمولاً در کل کشور مورد ستم قرار می‌گیرد و در اغلب موارد بیشتر به مباحث عمرانی، ساخت و ساز و رفع مسائل عمومی کشور اولویت داده می‌شود و متأسفانه مباحث فرهنگی همواره از این موضوع لطمه می‌خورند.

سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در دوره اخیر و در دولت و شورای شهر تلاش‌هایی برای این موضوع صورت گرفت و در همین راستا، در سال ۱۴۰۱ بودجه فرهنگی و اجتماعی با توسعه همراه بوده است که البته شاید به آن اندازه که شهر لازم دارد، نباشد اما با رشد همراه بوده است. وی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد در سال ۱۴۰۲ اتفاقات قابل مشاهده و رویت‌پذیری در حوزه حمل و نقل عمومی رخ خواهد داد، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ با توجه به تجربه سال اول مدیریت شهری و سیاست‌گذاری‌های شورای شهر تهران و کسب تجربه‌های قابل توجه، خوشبختانه در برخی از حوزه‌ها ارتقا قابل توجهی داشته‌ایم. نادعلی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ در حوزه برگزاری رویدادهای متمرکز وضعیت خیلی بهتری داشتیم و در حوزه زیباسازی شهر تهران، رشد چشم‌گیری مشاهده می‌شود و در انجام پروژه‌ها و طرح‌هایی که چند سازمان و مجموعه درگیر آن‌ها می‌شدند، هماهنگی‌های درون سازمانی در مدیریت شهری در سال ۱۴۰۱ خیلی بهتر از قبل بود.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به رویکرد شورای شهر تهران برای توجه به حال روحی شهروندان اذعان کرد: خوشبختانه با برگزاری جشن‌های مختلف در سال گذشته این خلاء پر شد و در حال حاضر دوستان در شهرداری تهران نسبت به اهمیت موضوع توجه به حال روحی شهروندان به‌خوبی واقف هستند و انشالله این رویکرد با برگزاری جشن‌های مختلف ادامه خواهد داشت.. .


بازنشر از : مهر

شهرداری تهران

علیرضا نادعلی

شورای شهر تهران