مهران محمدی امین

حرم رضوی محسن داوری خراسان رضوی مشهد مشهد ـ فرماندار مشهد

1401\12\27 13:54:45


تدارک بیش از ۱۶ هزار پارکینگ در اطراف حرم مطهر رضوی

مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: بیش از ۱۶ هزار پارکینگ در اطراف حرم رضوی برای خدمت به زائران تدارک دیده شده است.

محسن داوری اظهار کرد: بیش از ۱۶ هزار پارکینگ در اطراف حرم رضوی برای خدمت به زائران تدارک دیده شده است و البته در لحظه تحویل سال و روز اول فروردین نیز با هدف تسهیل تردد زائران و مجاوران، ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت رایگان به خدمت گرفته شده است.

تبلیغات
نمایندگی زومر
نمایندگی زومر

زومر ایران ارائه دهنده خدمات مشاوره، طراحی، تامین و اجرای اتوماسیون خانگی وتعمیر جگ و درب پارکینگ است.

فرماندار مشهد در ادامه بیان کرد: هزار و ۳۰۰ نفر از دستگاه‌های نظارتی و بسیج اصناف بر عملکرد و نحوه خدمات رسانی نوروزی اصناف این کلانشهر نظارت دارند. وی همچنین گفت: ۶۰۰ نفر از این افراد ناظران ۱۴ دستگاه خدماتی و نظارتی دولتی خراسان رضوی بوده و بقیه از بسیج اصناف و در قالب قرارگاه شهید «امانی» بر عملکرد اصناف نظارت می‌کنند. داوری اظهارکرد: در اطراف حرم مطهر رضوی چهار پایگاه نظارتی زیر نظر ۱۴ دستگاه خدماتی و نظارتی دولتی عمل می‌کنند و ناظران بسیج اصناف نیز در قالب شش پایگاه نظارتی سیار با تمرکز بر کسبه اطراف حرم فعالیت دارند تا حقی از زائران در حوزه بازار تضییع نشود.

فرماندار مشهد بیان کرد: برای اقامت و اسکان زائران نیز تاکنون ۶۰۰ هزار نفر شب خواب در بخش اقامت‌های رسمی شامل هتل، مهمانپذیر و خانه مسافرها، اقامتگاه‌های دولتی و ارزان قیمت، اسکان‌های موقت مثل مدارس و حسینیه‌ها و اقامت‌های اضطراری در ورزشگاه‌ها و کمپ‌ها ساماندهی شده است.. .


بازنشر از : مهر

حرم رضوی

محسن داوری

خراسان رضوی

مشهد