مهران محمدی امین

شهرستان تربت حیدریه خیرین دانش آموزان تربت حیدریه ـ مسئول جذب مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش تربت حیدریه از حمایت

1401\12\27 16:48:55


حمایت ۶ میلیارد ریالی خیرین از دانش آموزان نیازمند تربت حیدریه

تربت حیدریه ـ مسئول جذب مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش تربت حیدریه از حمایت ۶ میلیارد ریالی خیرین در کمک به دانش آموزان نیازمند این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر محمدزاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برگزاری چندین طرح حمایتی به منظور کمک به دانش آموزان محروم تربت حیدریه در ایام پایانی سال ۱۴۰۱، بیش از ۶ میلیارد ریال توسط خیرین فرهنگی، مراکز و مدارس غیردولتی، مدارس شاهد، هیأت امنایی و مدارس برخوردار جمع آوری شده است.

مسئول جذب مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: امسال با توجه به برگزاری جلسات منظم با خیرین و اصناف، مجموعه آموزش و پرورش تربت حیدریه و کارگروه حمایت از دانش آموزان و مدارس محروم با کمک خیرین، مدارس شاهد، هیأت امنایی، مدارس برخوردار و مراکز غیردولتی توانست ضمن شناسایی دانش آموزان نیازمند توسط مدیران مدارس، با چاپ ۲۰۰۰ حواله و توزیع آنها از طریق مدارس به ارزش ۵ میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال اقدام کند. وی افزود: همچنین توزیع ۱۳۰ عدد پیراهن مردانه به ارزش ۱۹۰ میلیون ریال، جذب و توزیع ۱۳۷ بسته مواد غذایی به ارزش یک میلیارد و سیصد و هفتاد میلیون ریال توسط یک مجموعه غیردولتی و جذب و توسعه کمک‌های غیر نقدی به ارزش ۱۳۰ میلیون ریال توسط مجموعه غیردولتی عادله از دیگر جلوه‌های مشارکت مردمی در مجموعه آموزش و پرورش تربت حیدریه در پایان سال جاری بودند. گفتنی است؛ اجرای طرح پوشاک شب عید نیز با مشارکت ارزنده اصناف و بازاریان شهرستان تربت حیدریه در ارائه خدمت به دانش آموزان نیازمند صورت پذیرفت..

.


بازنشر از : مهر

شهرستان تربت حیدریه

خیرین

دانش آموزان