مهران محمدی امین

یوسف نوری آموزش و پرورش نظام رتبه بندی معلمان کرج- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه فرآیند رتبه‌بندی معلمان در حا

1401\07\07 19:28:05


دولت برای اجرایی کردن نظام رتبه‌بندی اراده جدی دارد. معلمان نگران نباشند

کرج- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه فرآیند رتبه‌بندی معلمان در حال طی کردن مراحل خود است، گفت: دولت برای اجرایی کردن این امر اراده جدی دارد و معلمان نباید نگران باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری ظهر پنجشنبه در نشست با معلمان مدرسه زنده‌یاد حاج محسن کمالی دهقان کرج اظهار کرد: اطلاعات بیش از ۸۴۰ هزار فرهنگی در سامانه رتبه‌بندی معلمان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه فرآیند رتبه‌بندی در حال طی کردن مراحل خود است، تصریح کرد: دولت برای اجرایی کردن نظام رتبه‌بندی معلمان اراده جدی دارد و معلمان نباید نگران این مسئله باشند. وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: دولت طرح‌های مختلفی را برای کاهش مشکلات معیشتی فرهنگیان در دستور کار دارد که با اجرایی شدن آنها بخشی از این مشکلات حل خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: بیش از ۶۱ هزار معلم طرح مهرآفرین در کشور با سپری‌کردن فرآیند آزمون رتبه‌بندی شده و از روز یکشنبه هفته آینده پرداخت اولیه به آنها آغاز می‌شود.

مشکل تأمین نقدینگی برای پرداخت پاداش بازنشستگان سال ۹۹ نوری با اشاره به مشکل تأمین نقدینگی برای پرداخت پاداش بازنشستگان سال ۹۹ گفت: رئیس جمهور دستورات لازم برای حل این مشکل را صادر کرد. وی اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش به دنبال مدیریت جریان ورود به حرفه معلمی است و بر این اساس برنامه‌های مختلفی را دنبال می‌کند. وزیر آموزش و پرورش با اشاره بودجه یک هزار و ۷۱ میلیارد تومانی اختصاص‌یافته به رفع مشکلات فضای آموزشی البرز در مصوبات سفر ریاست جمهوری تصریح کرد: در سال جاری مجمع خیرین مدرسه‌ساز البرز نیز ۶۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در این استان در نظر گرفته است.

وی متذکر شد: با بودجه‌های اختصاص‌یافته و کمک خیرین در راستای نهضت مدرسه‌سازی بخش زیادی از مشکل کمبود سرانه فضای آموزشی در استان البرز را رفع خواهیم کرد.. .


بازنشر از : مهر

یوسف نوری

آموزش و پرورش

نظام رتبه بندی معلمان