مهران محمدی امین

بنزین سهمیه بندی بنزین واردات بنزین بنزین یارانه ای پمپ بنزین خبر بنزینی وزیر نفت را بخوانید/ اعلام جزییات انرژیوزیر نفت گفت: در آخرین ر

1403\01\09 13:41:09


خبر بنزینی وزیر نفت را بخوانید اعلام جزییات

خبر بنزینی وزیر نفت را بخوانید/ اعلام جزییات انرژیوزیر نفت گفت: در آخرین روز سال گذشته شاهد مصرف ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین بودیم؛ این روزها مصرف بنزین بالاست و مشکل عدم تأمین نداشتیم و تأمین انجام می‌شود.

، جواد اوجی در جمع خبرنگاران گفت: صنعت نفت و گاز در سال 1402 بالاترین رشد اقتصادی را داشت.

وی افزود: تا دو ماه آینده یک کارخانه در غرب کشور با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود تا شاهد جمع‌آوری گازهای مشعل از میادین نفتی غرب کشور باشیم. اوجی گفت: این گازها در این پالایشگاه تصفیه می‌شود و خوراک پتروشیمی‌ها از این پالایشگاه تأمین خواهد شد. وزیر نفت خاطرنشان کرد: در آخرین روز سال گذشته شاهد مصرف 152 میلیون لیتر بنزین بودیم؛ این روزها مصرف بنزین بالاست و مشکل عدم تأمین نداشتیم و تأمین انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از مردم می‌خواهیم که در این زمینه صرفه‌جویی کنند. اوجی در ادامه همچنین درباره قرارداد گازی بین ایران و پاکستان عنوان کرد: این قرارداد تکالیفی برای طرف ایرانی و پاکستانی ایجاد کرده است. ما به لطف خدا تکالیف‌مان را در این قرارداد انجام داده ایم.

با طرف پاکستانی نشست‌های خوبی داشتیم و اظهار کردند علاقمند هستند خط لوله سمت خود را تکمیل کنند و ما امیدواریم این اتفاق خوب رقم بخورد. وزیر نفت اضافه کرد: این قرارداد 12 تا 13 سال پیش و زمانی که خود من در شرکت گاز مسئولیت داشتم امضا شده است و همانطور عرض کردم جمهوری اسلامی به تمامی تکالیفش در این قرار داد عمل کرده است و امیدواریم طرف پاکستانی نیز خط لوله را در خاک خود تکمیل کند و تزریق گاز به پاکستان آغاز شود. ۲۲۳۲۲۵.

.


بازنشر از : خبرآنلاین

بنزین

سهمیه بندی بنزین

واردات بنزین

بنزین یارانه ای

پمپ بنزین