مهران محمدی امین

شورای اصناف اتاق اصناف مالیات بر ارزش افزوده وزیر امور اقتصادی و دارایی هشدار به کسبه/ این کار را نکنید از خدمات حکومتی محروم می‌شوید اق

1403\01\28 02:24:09


هشدار به کسبه این کار را نکنید از خدمات حکومتی محروم می‌شوید

هشدار به کسبه/ این کار را نکنید از خدمات حکومتی محروم می‌شوید اقتصاد کلانمقام مسئول در وزارت اقتصاد گفت: از ٢۶ اردیبهشت ماه هر کسبه‌ای شناسه یکتا نداشته باشد از خدمات حکومتی محروم خواهند شد .

، امیر سیاح در هشتاد و یکمین جلسه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار با اشاره به کارزار تبدیل پروانه کسب‌های کاغذی یه شناسه یکتا( مجوز الکترونیکی) اظهار داشت: باید بیش از دو میلیون پروانه کسب کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شوند و خوشبختانه واحدهای صنفی هم برای تحقق این موضوع پای کار هستند.

تبلیغات
مشاوره کسب و کار
مشاوره کسب و کار

مشاوره مدیریت و توسعه کسب و کار تیارا، ارائه خدمات مشاوره و اجرا در حوزه های مدیریت، فناوری اطلاعات و کسب و کار

وی با تاکید بر اینکه تا ٢۵ اردیبهشت ماه باید تمام پروانه‌های کسب های کاغذی الکترونیک و به شناسه یکتا تبدیل شوند، گفت: اگر کسبی ٢۶ اردیبهشت ماه شناسه یکتا نداشته باشد از تمام خدمات حکومتی محروم خواهد شد. رییس مرکز بهبود کسب و کار وزارت اقتصاد با بیان اینکه الزام دریافت شناسه یکتا موضوع قانون است، ادامه داد: دریافت شناسه یکتا موضوع تبصره ٧ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار است و طبق قانون هر کسبه‌ای که شناسه یکتا نداشته باشد در واقع فاقد مجوز است. سیاح با تاکید براینکه تمام فعالان اقتصادی باید کد یونیک داشته باشند، گفت: از ٢۵ اردیبهشت به بعد اگر کسبه‌ای این کد را نداشته باشند فاقد مجوز شناخته می‌شوند و تمام مجوزها و مشوق‌های دولتی و حکومتی برای آنها حذف خواهد شد.

۲۲۳۲۲۳. .


بازنشر از : خبرآنلاین

شورای اصناف

اتاق اصناف

مالیات بر ارزش افزوده

وزیر امور اقتصادی و دارایی