مهران محمدی امین

شفقنا/ آیت‌الله العظمی سیستانی نسبت به ناتوانی جهانیان در متوقف کردن جنگ در غزه ابراز تاسف کرد. خانواده «أمل الدرّ» کودک لبنانی که در حمله اخیر اسرائیل به جنوب لب

1403\01\18 06:47:05


ابراز تاسف آیت‌الله سیستانی نسبت به ناتوانی جهانیان در متوقف کردن جنگ در غزه

شفقنا/ آیت‌الله العظمی سیستانی نسبت به ناتوانی جهانیان در متوقف کردن جنگ در غزه ابراز تاسف کرد. خانواده «أمل الدرّ» کودک لبنانی که در حمله اخیر اسرائیل به جنوب لبنان به شهادت رسیده بود با حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی مرجعیت عالیقدر جهان تشیع دیدار کرد.

شفقنا/ آیت‌الله العظمی سیستانی نسبت به ناتوانی جهانیان در متوقف کردن جنگ در غزه ابراز تاسف کرد.خانواده «أمل الدرّ» کودک لبنانی که در حمله اخیر اسرائیل به جنوب لبنان به شهادت رسیده بود با حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی مرجعیت عالیقدر جهان تشیع دیدار کرد.آیت‌الله العظمی سیستانی در این دیدار ضمن ابراز همدردی با خانواده این کودک شهید و آرزوی صبر و آرامش برای آنان، از خداوند متعال برای ملت لبنان به خصوص اهالی جنوب خیر و برکت و دور ماندن از هر بدی و گزندی را مسالت کرد. بازار ایشان با اشاره به تداوم جنگ نسل‌کشی ارتش اشغالگر اسرائیل علیه مردم فلسطین در غزه، نسبت به ناتوانی و یا تظاهر به ناتوانی جهان در متوقف کردن این جنگ، عمیقا ابراز تاسف کردند..

تبلیغات
خرید اینترنتی لباس بچه
خرید اینترنتی لباس بچه

فروشگاه اینترنتی دُرین کیدز فروش اینترنتی لباس کودک با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت .

.


بازنشر از : آخرین خبر