مهران محمدی امین

  منابع خبری دوشنبه شب از حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. به گزارش الجزیره، رسانه‌های صهیونیستی از شلیک چند فروند موشک و گلوله خمپاره به تعدادی از مناطق الج

1403\01\14 00:26:05


حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی

  منابع خبری دوشنبه شب از حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. به گزارش الجزیره، رسانه‌های صهیونیستی از شلیک چند فروند موشک و گلوله خمپاره به تعدادی از مناطق الجلیل غربی واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

  منابع خبری دوشنبه شب از حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.به گزارش الجزیره، رسانه‌های صهیونیستی از شلیک چند فروند موشک و گلوله خمپاره به تعدادی از مناطق الجلیل غربی واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.بر اساس این گزارش، آژیر خطر در منطقه الناقوره و منطقه صنعتی اکزیف میلوفات در الجلیل به صدا در آمده است. بازار این موشک‌ها از سمت لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شدند.با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، به عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف اسرائیل در داخل خاک فلسطین دست زده است.در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است..

تبلیغات
سایت تبلیغ و آگهی
سایت تبلیغ و آگهی

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

.


بازنشر از : آخرین خبر