مهران محمدی امین

باشگاه خبرنگاران/ اگر جزئیات منتشر شده در رابطه با استفاده اسرائیل از هوش مصنوعی در جنگ غزه صحت داشته باشد بسیاری از حملات در غزه جنایت جنگی محسوب خواهد شد. یک کارشناس سازمان ملل

1403\01\16 12:33:05


سازمان ملل گزینه جنایت جنگی اسرائیل را روی میز گذاشت

باشگاه خبرنگاران/ اگر جزئیات منتشر شده در رابطه با استفاده اسرائیل از هوش مصنوعی در جنگ غزه صحت داشته باشد بسیاری از حملات در غزه جنایت جنگی محسوب خواهد شد. یک کارشناس سازمان ملل متحد گفت: چنانچه جزئیات منتشر شده در رابطه با استفاده اسرائیل از هوش مصنوعی در جنگ غزه صحت داشته باشد «بسیاری از حملات انجام شده در غزه جنایت جنگی محسوب خواهد شد».

اگر جزئیات منتشر شده در رابطه با استفاده اسرائیل از هوش مصنوعی در جنگ غزه صحت داشته باشد بسیاری از حملات در غزه جنایت جنگی محسوب خواهد شد.یک کارشناس سازمان ملل متحد گفت: چنانچه جزئیات منتشر شده در رابطه با استفاده اسرائیل از هوش مصنوعی در جنگ غزه صحت داشته باشد «بسیاری از حملات انجام شده در غزه جنایت جنگی محسوب خواهد شد».به گزارش الجزیره، بن ساول گزارشگر حقوق بشر و ضدتروریسم سازمان ملل متحد اعلام کرد: چنانچه صحت جزئیات منتشر شده در رابطه با استفاده رژیم اسرائیل از هوش مصنوعی در جنگ غزه اثبات شود «بسیاری از حملات انجام شده در غزه مشمول جنایت جنگی از نوع حملات نابرابر محسوب خواهد شد». بازار این سخنان ساول در واکنش به گزارش روز گذشته مجله +۹۷۲ و یک رسانه محلی عبری صورت گرفت که اعلام کرده بودند ارتش اسرائیل با استفاده از سیستم مجهز به هوش مصنوعی موسوم به «اسطوخودوس» ۳۷ هزار فلسطینی ساکن غزه را تحت عنوان اهداف نظامی نشانه گرفته است.ارتش اسرائیل در هفته‌های نخست جنگ غزه اعلام کرده بود که در ازای هر حمله مهم حماس تشکیلات خودگران فلسطین، این رژیم خود را مجاز به کشتن ۱۵ تا ۲۰ شهروند فلسطینی خواهد دانست..

.


بازنشر از : آخرین خبر