مهران محمدی امین

باشگاه خبرنگاران/ سنای آمریکا با تصویب قطعنامه‌ای به وضعیت اضطراری اعلام شده در آغاز همه‌گیری ویروس کرونا پایان داد. سنای آمریکا قطعنامه‌ای را تصویب کرد که به وضعیت

1402\01\10 15:05:36


سنای آمریکا به وضعیت اضطراری کرونا پایان داد

باشگاه خبرنگاران/ سنای آمریکا با تصویب قطعنامه‌ای به وضعیت اضطراری اعلام شده در آغاز همه‌گیری ویروس کرونا پایان داد. سنای آمریکا قطعنامه‌ای را تصویب کرد که به وضعیت اضطراری اعلام شده توسط دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا سه سال پیش در آغاز همه‌گیری ویروس کرونا پایان داد.

سنای آمریکا با تصویب قطعنامه‌ای به وضعیت اضطراری اعلام شده در آغاز همه‌گیری ویروس کرونا پایان داد.سنای آمریکا قطعنامه‌ای را تصویب کرد که به وضعیت اضطراری اعلام شده توسط دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا سه سال پیش در آغاز همه‌گیری ویروس کرونا پایان داد.به گزارش آرتی عربی، سنا این قطعنامه را بر اساس قانون بررسی کنگره، که به آن اجازه می‌دهد قوانین آژانس فدرال را با اکثریت آرا لغو کند، با ۶۸ رای موافق مقابل ۲۳ مخالف تصویب کرد.دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد در ماه مه به وضعیت فوق العاده کرونا پایان دهد.

اما یکی از مقامات کاخ سفید گفته است که اگرچه رئیس جمهور این اقدام را تایید نمی‌کند، اما اگر به دفتر او برسد، او آن را امضا خواهد کرد و دولت به همکاری با آژانس‌ها برای پایان دادن به وضعیت اضطراری ملی ادامه خواهد داد. بازار وضعیت اضطراری بهداشت عمومی در آمریکا ابتدا در ژانویه ۲۰۲۰، زمانی که همه گیری ویروس کرونا آغاز شد، اعلام شد و از آن زمان هر سه ماه یکبار تمدید شد.. .


بازنشر از : آخرین خبر