مهران محمدی امین

رسانه های اسرائیل از زخمی شدن یک پلیس این رژیم بر اثر انجام عملیات ضد صهیونیستی در حیفا خبر دادند. رسانه های اسرائیل از انجام عملیات ضد صهیونیستی در تقاطع «مجدو» واق

1403\01\17 18:42:04


عملیات ضد صهیونیستی در حیفا یک نظامی صهیونیست زخمی شد

رسانه های اسرائیل از زخمی شدن یک پلیس این رژیم بر اثر انجام عملیات ضد صهیونیستی در حیفا خبر دادند. رسانه های اسرائیل از انجام عملیات ضد صهیونیستی در تقاطع «مجدو» واقع در جنوب حیفا خبر دادند و افزودند که در این عملیات یک پلیس اسرائیل با چاقو توسط یک جوان فلسطینی به شدت زخمی شد.

رسانه های اسرائیل از زخمی شدن یک پلیس این رژیم بر اثر انجام عملیات ضد صهیونیستی در حیفا خبر دادند.رسانه های اسرائیل از انجام عملیات ضد صهیونیستی در تقاطع «مجدو» واقع در جنوب حیفا خبر دادند و افزودند که در این عملیات یک پلیس اسرائیل با چاقو توسط یک جوان فلسطینی به شدت زخمی شد.شبکه تلویزیونی اسرائیل به نقل از منابع نظامی این رژیم گزارش داد که یک پلیس رژیم اسرائیل در عملیات ضد صهیونیستی در جنوب حیفا زخمی شد.این رسانه صهیونیستی افزود که ضارب توسط یکی از نیروی پلیس به ضرب گلوله زخمی و پس از آن دستگیر شد. بازار ۲ روز قبل نیز رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند که چهار نظامی اسرائیل بر اثر زیرگرفته‌شدن توسط یک خودرو در کرانه باختری، زخمی شدند.با آغاز تجاوزگری ارتش اسرائیل به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی فلسطین به مقابله با نظامیان اسرائیل برخاسته‌اند..

تبلیغات
خودرو
خودرو

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

.


بازنشر از : آخرین خبر