مهران محمدی امین

ایسنا/ باسم منصور، مدیرکل هواپیمایی سوریه از موافقت عربستان با درخواست سوریه برای راه اندازی مجدد پروازها بین دو کشور خبر داد.  به نقل از روسیا الیوم، وی اشاره کرد که شرکت هو

1402\03\18 20:22:42


پروازهای مستقیم عربستان و سوریه از سر گرفته می‌شود

ایسنا/ باسم منصور، مدیرکل هواپیمایی سوریه از موافقت عربستان با درخواست سوریه برای راه اندازی مجدد پروازها بین دو کشور خبر داد.  به نقل از روسیا الیوم، وی اشاره کرد که شرکت هواپیمایی سوریه و اجنحة الشام اقدام به انجام اقدامات برای ازسرگیری پروازها خواهند کرد.

باسم منصور، مدیرکل هواپیمایی سوریه از موافقت عربستان با درخواست سوریه برای راه اندازی مجدد پروازها بین دو کشور خبر داد. به نقل از روسیا الیوم، وی اشاره کرد که شرکت هواپیمایی سوریه و اجنحة الشام اقدام به انجام اقدامات برای ازسرگیری پروازها خواهند کرد.منصور تاکید کرد که سازمان هواپیمایی عربی وابسته به اتحادیه عرب از بازگشت کامل فعالیت‌های خود خبر داده و این امر موجب فعال شدن پروازها به سوی دمشق و تشویق شرکت های هواپیمایی برای عبور از حریم هوایی سوریه می شود.یک منبع گفت که سازمان هواپیمایی سوریه تجهیز دفاتر خود در ریاض را آغاز کرده است.این منبع پیش بینی کرد که پروازهای بین سوریه و عربستان اواخر سال جاری یا پس از عید قربان ازسرگرفته شود.

بازار. .


بازنشر از : آخرین خبر