مهران محمدی امین

ارتش خصوصی واگنر روسیه جنگ اوکراین فرمانده ارتش خصوص «واگنر» وابسته به روسیه گفت که تحولات کنونی در جبهه شرق اوکر

1402\03\19 01:39:11


پریگوژین: ضدحملات اوکراین علیه روسیه عملا آغاز شده است

فرمانده ارتش خصوص «واگنر» وابسته به روسیه گفت که تحولات کنونی در جبهه شرق اوکراین، از آغاز ضدحملات «کی یف» علیه نیروهای روسیه حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به روسیه گفت که نیروهای تحت فرمانش به عنوان بخشی از تلاش‌های روسیه برای آزادسازی منطقه دنباس به‌ویژه جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک فعالیت کرده و همچنان به این فعالیت ادامه می‌دهند.

«یوگنی پریگوژین» در مصاحبه با بخش انگلیسی پایگاه خبری المیادین افزود که به اعتقاد او وقایعی که در حال حاضر در جبهه دنباس رخ می‌دهد، آغاز عملی ضدحملات اوکراین علیه روسیه است و روسیه تشدید عملیات نیروهای اوکراینی را در برهه کنونی پیش‌بینی می‌کرد. فرمانده گروه واگنر در پاسخ به این سوال که روسیه چگونه با ضدحملات اوکراینی مقابله خواهد کرد و برای آن آماده خواهد شد، گفت: در آینده نزدیک خواهیم دید که روسیه چگونه با آن برخورد خواهد کرد، امیدوارم در این زمینه موفق شود و من به این موفقیت اطمینان دارم. این اظهارات پریگوژین در حالی است که روزنامه واشنگتن پست به نقل از مقامات نظامی اوکراین گزارش داد که نیروهای اوکراینی ضدحملات علیه روسیه را عملاً آغاز کرده‌اند..

.


بازنشر از : مهر

ارتش خصوصی واگنر

روسیه

جنگ اوکراین