مهران محمدی امین

فارس/ گروه «کتیبة جنین» وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از تیراندازی گسترده به شهرک «شاکید» در جنوب شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری خب

1402\01\10 12:16:38


«کتیبة جنین» یک شهرک صهیونیستی را گلوله‌باران کرد

فارس/ گروه «کتیبة جنین» وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از تیراندازی گسترده به شهرک «شاکید» در جنوب شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری خبر داد. «کتیبة جنین» وابسته به سرایا القدس در بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان این گروه به صورت گسترده شهرک صهیونیستی «شاکید» را هدف قرار داد.

گروه «کتیبة جنین» وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از تیراندازی گسترده به شهرک «شاکید» در جنوب شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری خبر داد.«کتیبة جنین» وابسته به سرایا القدس در بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان این گروه به صورت گسترده شهرک صهیونیستی «شاکید» را هدف قرار داد.بنابر گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، در این بیانیه آمده است: «به یاری خداوند یکی از گروه‌های کتیبة جنین در ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز چهارشنبه موفق شد شهرک شاکید در جنوب شهر جنین را هدف تیراندازی گسترده قرار دهد».

بازار عملیات‌های استشهادی در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اخیرا در استان‌های کرانه باختری و قدس اشغالی افزایش داشته است.از سوی دیگر مبارزان فلسطینی گذرگاه الجلمه در شمال جنین را با بمب دست‌ساز هدف قرار دادند.. .


بازنشر از : آخرین خبر