مهران محمدی امین

باشگاه خبرنگاران/ دولت انگلیس تصمیم گیری درباره افزایش سن بازنشستگی را به تعویق انداخت. دولت انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد که درباره افزایش سن بازنشستگی دولتی به ۶۸ سال، تا پس از ا

1402\01\11 03:04:30


انگلیس تصمیم برای افزایش سن بازنشستگی را عقب انداخت

باشگاه خبرنگاران/ دولت انگلیس تصمیم گیری درباره افزایش سن بازنشستگی را به تعویق انداخت. دولت انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد که درباره افزایش سن بازنشستگی دولتی به ۶۸ سال، تا پس از انتخاباتی که در سال آینده برگزار می‌شود، تصمیم گیری نخواهد کرد.

دولت انگلیس تصمیم گیری درباره افزایش سن بازنشستگی را به تعویق انداخت.دولت انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد که درباره افزایش سن بازنشستگی دولتی به ۶۸ سال، تا پس از انتخاباتی که در سال آینده برگزار می‌شود، تصمیم گیری نخواهد کرد.سن بازنشستگی دولتی، اولین سنی که یک فرد می‌تواند دریافت بازنشستگی با بودجه عمومی را آغاز کند، در حال حاضر ۶۶ سال است و قرار است بین سال‌های ۲۰۲۶ تا ۲۰۲۸ به ۶۷ سال و سپس بین سال‌های ۲۰۴۴ تا ۲۰۴۶ به ۶۸ سال برسد.دولت انگلیس قانونا موظف است سن بازنشستگی دولتی را هر ۶ سال یک بار بازبینی کند.

مل استراید، وزیر امور کار و بازنشستگی انگلیس، به پارلمان این کشور گفت، در حالی که دولت به زمان بندی برنامه ریزی شده افزایش سن بازنشستگی تا ۶۷ سال پایبند است، سطح بی اعتمادی درباره داده‌های مربوط به امید به زندگی، بازار کار و امور مالی عمومی به معنای تصمیم گیری درباره افزایش سن بازنشستگی به ۶۸ سال به تعویق خواهد افتاد. بازار استراید خاطرنشان کرد: «بنابراین من برنامه ریزی می‌کنم که ظرف دو سال پس از مجلس آینده، بررسی بیشتری انجام شود تا افزایش سن بازنشستگی به ۶۸ سالگی دوباره بررسی شود».در همین زمان کشور فرانسه به دلیل افزایش سن بازنشستگی صحنه درگیری میان معترضان به این اقدام دولت مکرون و پلیس این کشور است.. .


بازنشر از : آخرین خبر