مهران محمدی امین

اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا رئیس مجلس سفلی روسیه با اشاره به وضعیت مالی بحرانی دولت اوکراین، اعلام کرد: کی

1401\05\24 20:09:08


اوکراین ورشکسته شده است

رئیس مجلس سفلی روسیه با اشاره به وضعیت مالی بحرانی دولت اوکراین، اعلام کرد: کی یف بدون همراهی متحدان غربی خود قادر به تامین نیازهای مردم خود نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «ویاچسلا ولودین» رئیس مجلس سفلی روسیه روز دوشنبه در پیامی در حساب کاربری خود در تلگرام آورد که دولت اوکراین استقلال مالی خود را از دست داده است، زیرا نمی تواند بدون کمک های غرب پاسخگوی تعهداتش در قبال شهروندان خود باشد.

این قانونگذار ارشد روسیه تاکید کرد که مالیات جمع‌آوری‌شده از سوی دولت اوکراین، تنها ۴۰ درصد بودجه کشور را تشکیل می‌دهند و بیش از ۶۰ درصد مالیات جمع آوری شده، صرف هزینه‌های نظامی می شود. ولودین یادآور شد که کسری بودجه ماهانه اوکراین به حدود ۵ میلیارد دلار می رسد و در نتیجه اوکراین ورشکست شده است. رئیس مجلس سفلی روسیه ، پس از انتشار مطلب مشابهی در نشریه وال استریت ژورنال تاکید کرد که اوکراین دیگر نمی تواند بدون کمک واشنگتن و بروکسل، به تعهدات خود در قبال شهروندانش جامه عمل بپوشاند.

تبلیغات
مشاوره خدمات مالیاتی
مشاوره خدمات مالیاتی

گروه مشاوره و توسعه مدیریت تیارا ارائه خدمات مالیاتی تنظیم و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده - تنظیم و ارسال معاملات فصلی- تنظیم اسناد مربوط به دفاتر کانونی- تحریر دفاتر قانونی- تنظیم اظهارنامه مالیاتی (سالانه)- شرکت در جلسات رسیدگی مالیاتی- تنظیم لوایح دفاعیه جهت اعتراض به برگ تشخیص های مالیاتی - صادره و شرکت در هیات های حل اختلاف به کسب و کارها

وال استریت ژورنال روز جمعه در مطلبی عنوان کرد که اوکراین در تلاش است تا منبع مالی برای پرداخت حقوق سربازان خود بیابد. به گفته «اولگ اوستنکو» مشاور رئیس جمهور اوکراین در امور اقتصادی، انتظار می رود کسری بودجه دولت کی یف تا پایان سال به ۵۰ میلیارد دلار برسد.. .


بازنشر از : مهر

اوکراین

روسیه

ایالات متحده امریکا