مهران محمدی امین

باشگاه خبرنگاران/ شهروندان آلمانی در اعتراض به اعمال تحریم‌ها علیه روسیه، به دنبال آن بحران انرژی در اروپا و ارسال سلاح به اوکراین دست به تظاهرات زدند.  شهروندان آلمانی

1401\09\09 10:24:35


تظاهرات آلمانی‌ها علیه تحریم‌های روسیه و بحران انرژی

باشگاه خبرنگاران/ شهروندان آلمانی در اعتراض به اعمال تحریم‌ها علیه روسیه، به دنبال آن بحران انرژی در اروپا و ارسال سلاح به اوکراین دست به تظاهرات زدند.  شهروندان آلمانی در اعتراض به اعمال تحریم‌های غرب و اروپا علیه روسیه تظاهرات کردند و خواستار راه‌اندازی مجدد خط لوله انتقال گاز «نورد استریم» شدند.

شهروندان آلمانی در اعتراض به اعمال تحریم‌ها علیه روسیه، به دنبال آن بحران انرژی در اروپا و ارسال سلاح به اوکراین دست به تظاهرات زدند. شهروندان آلمانی در اعتراض به اعمال تحریم‌های غرب و اروپا علیه روسیه تظاهرات کردند و خواستار راه‌اندازی مجدد خط لوله انتقال گاز «نورد استریم» شدند.به گزارش آرتی، تظاهرکنندگان در شهر «کمنیتس» آلمان با پرچم روسیه به خیابان‌ها آمدند تا با اقدامات مقامات برای محدود کردن قیمت انرژی و ارسال سلاح به اوکراین مخالفت کنند.یکی از تظاهرکنندگان گفت: «من گاز روسیه را می‌خواهم، توافق‌های خوبی داشتیم و می‌خواهم دوباره راه‌اندازی شود.» پیش از این نیز صد‌ها نفر راهی خیابان‌های شهر «لایپزیک» در آلمان شدند.

حاضران در این تظاهرات علیه کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به اوکراین شعار دادند. آن‌ها همچنین خواهان حفظ استقلال آلمان و مذاکره با روسیه شدند.حاضران در این تظاهرات با در دست داشتن پلاکارد از آمریکایی‌ها خواستند به کشور خود بازگردند. آن‌ها آمریکا را متهم کردند می‌خواهد مردم آلمان از سرمای زمستان یخ بزنند.از زمان حمله روسیه به اوکراین در ماه فوریه، رقابت برای گاط طبیعی مایع شدیدتر شده است و اروپا به طور خاص به مقادیر زیادی برای کمک به جایگزینی گاز خط لوله روسیه که تقریباً ۴۰ درصد از واردات این قاره را تشکیل می‌داد، نیاز دارد.در این راستا شرکت‌های قطر انرژی و کونوکو فیلیپس (COP.N) امروز (سه‌شنبه) ۲ قرارداد برای صادرات گاز طبیعی مایع (LNG) به آلمان به مدت حداقل ۱۵ سال از سال ۲۰۲۶ امضا کردند که اولین قرارداد از این نوعِ عرضه به اروپا از سال ۲۰۲۶ است. .

.


بازنشر از : آخرین خبر