مهران محمدی امین

فلسطین رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین کرانه باختری منابع فلسطینی از درگیری های شدی

1401\07\13 18:51:09


درگیری صهیونیست‌ها و مبارزان مقاومت در نابلس. یک فلسطینی شهید شد

منابع فلسطینی از درگیری های شدید مسلحانه میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت در منطقه دیر الحطب در شرق نابلس خبر می دهند که تاکنون با شهادت یک فلسطینی همراه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، منابع فلسطینی از درگیری های شدید مسلحانه میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت در منطقه دیر الحطب در شرق نابلس خبر می دهند که تاکنون با شهادت یک فلسطینی همراه شده است.

منابع محلی اعلام کردند  در این درگیری ها تاکنون یک جوان فلسطینی به شهادت رسیده و سه نفر دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شدت زخمی شده اند. منابع فلسطینی  اعلام کردند که یک جوان فلسطینی به نام علاء الزغل در درگیری‌های امروز در شرق نابلس از ناحیه سر هدف گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست قرار گرفته و به شهادت رسید. پیش از این اعلام شده بود که یک جوان فلسطینی در درگیری های امروز در دیر الحطب از ناحیه سر هدف قرار گرفته و به شدت مجروح شده و هم اکنون وضعیت وخیمی دارد.

گفته می شود این درگیری ها در پی عملیات یورش ارتش رژیم صهیونیستی برای محاصره منزل سلمان عمران از مبارزان فلسطینی آغاز شده است: در تحولی دیگر، منابع فلسطینی از زخمی شدن شماری از کودکان فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به یک مدرسه در شهر الخلیل خبر دادند. منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر صهیونیست امروز چهارشنبه به دبستانی در شهر الخلیل یورش برده و به داخل آن گاز اشک‌آور شلیک کردند و دانش‌آموزان فلسطینی را مورد حمله قرار دادند که طی آن شماری از آن‌ها زخمی شدند:. .


بازنشر از : مهر

فلسطین

رژیم صهیونیستی

مقاومت فلسطین

کرانه باختری