مهران محمدی امین

یمن مهدی المشاط عربستان سعودی امارات متحده عربی مهدی المشاط در سخنانی تاکید کرد

1401\05\25 03:40:14


سلاح های آمریکا دردی از عربستان و امارات دوا نخواهد کرد

مهدی المشاط در سخنانی تاکید کرد که سلاح هایی که آمریکا به منظور مقابله با حملات یمنی ها در اختیار عربستان و امارات قرار می دهد، در صورت پافشاری بر تجاوز دردی از آنها دوا نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: تمام اقدامات اشغالگران در مناطق تحت سیطره آنها در یمن را باطل و بی اساس می‌دانیم.

مهدی المشاط تاکید کرد: در انجام شدیدترین ضربات و اتخاذ تمام اقدامات برای کسب حقوق ملت خود در زندگی شرافتمندانه و آزاد و مستقل تردید نخواهیم کرد. وی افزود: حضور آمریکا در حضرموت که روز گذشته اعلام شد مصداق چیزی است که ما درباره طمع ورزی آمریکا در قبال مردم یمن به آن اشاره می‌کردیم. المشاط خطاب به رژیم‌های سعودی و امارات گفت: سلاح‌هایی که آمریکا به منظور مقابله با حملات ما در اختیارتان قرار می‌دهد دردی از شما دوا نخواهد کرد.

اگر بر تداوم تجاوز و محاصره ملت یمن پافشاری نمائید موشک‌ها و پهپادهای ما بر سر شما فرود خواهند آمد. رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: رزمایش و هیاهوی ناوگان شما در دریای سرخ و خلیج عدن هیچ تأثیری روی ما نخواهد داشت. المشاط درباره فلسطین هم گفت: از یمن تا فلسطین از پایداری شما تمجید می‌کنیم.

ما با شما هستیم و موضع جمهوری یمن در قبال موضوع محوری فلسطین واضح و ثابت است. ما با فلسطین هستیم و از آن حمایت می‌کنیم. ما بخاطر موضع صریح و آشکار خود در قبال رژیم غاصب اسرائیل تحت تجاوز و محاصره قرار گرفته ایم..

.


بازنشر از : مهر

یمن

مهدی المشاط

عربستان سعودی

امارات متحده عربی