مهران محمدی امین

ایرنا/ ارتش هند اعلام کرد که دهلی آزمایش موشک کروز مافوق صوت (BrahMos) را با موفقیت انجام داده است. فرماندهی آندامان و نیکوبار از زیر مجموعه نیروهای ارتش هند سه شنبه شب در پیام تو

1401\09\09 10:24:36


هند موشک فراصوت آزمایش کرد

ایرنا/ ارتش هند اعلام کرد که دهلی آزمایش موشک کروز مافوق صوت (BrahMos) را با موفقیت انجام داده است. فرماندهی آندامان و نیکوبار از زیر مجموعه نیروهای ارتش هند سه شنبه شب در پیام توییتری نوشت: ارتش هند موشک سطح به سطح با برد بلند با نام "براهموس" را با موفقیت آزمایش کرد.

ارتش هند اعلام کرد که دهلی آزمایش موشک کروز مافوق صوت (BrahMos) را با موفقیت انجام داده است.فرماندهی آندامان و نیکوبار از زیر مجموعه نیروهای ارتش هند سه شنبه شب در پیام توییتری نوشت: ارتش هند موشک سطح به سطح با برد بلند با نام "براهموس" را با موفقیت آزمایش کرد.موشک براهموس از موشک های کروز مافوق صوت با قابلیت پرتاب از زیردریایی ها، کشتی ها، هواپیماها یا سکوهای مستقر در زمین است.این موشک با سرمایه گذاری مشترک بین سازمان تحقیق و توسعه دفاع هند و فدراسیون روسیه ساخته شده است.ادعا می شود که موشک براهموس سریع ترین موشک کروز ضد کشتی جهان است که در حال حاضر در حال عملیات است..

.


بازنشر از : آخرین خبر