مهران محمدی امین

بازار خودرو یک هفته پرنوسان را گذراند، به طوری که ابتدای هفته با کاهش قیمت دلار، در مسیر نزولی قرار گرفت، اما در ادامه هفته با معکوس شدن روند دلار و افزایش قیمت‌ها، تغییر جهت داده

1401\12\26 15:17:09


قیمت یک خودرو 90 میلیون تومان ریخت/ آخرین قیمت پژو، تیبا، دنا و کوییک در بازار

بازار خودرو یک هفته پرنوسان را گذراند، به طوری که ابتدای هفته با کاهش قیمت دلار، در مسیر نزولی قرار گرفت، اما در ادامه هفته با معکوس شدن روند دلار و افزایش قیمت‌ها، تغییر جهت داده و دوباره در مدار صعودی قرار گرفت.

روند یک هفته‌ای بازار خودرو، از کاهش قیمت‌ها حکایت دارد.

بازار خودرو یک هفته پرنوسان را گذراند، به طوری که ابتدای هفته با کاهش قیمت دلار، در مسیر نزولی قرار گرفت، اما در ادامه هفته با معکوس شدن روند دلار و افزایش قیمت‌ها، تغییر جهت داده و دوباره در مدار صعودی قرار گرفت.

با این حال، روند یک هفته‌ای بازار خودرو، از کاهش قیمت‌ها حکایت دارد.

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ در بازار ۳۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به ۴۷۵ میلیون رسیده است.

پژو۲۰۶ مدل ۱۴۰۱ نیز با کاهش ۷۵ میلیون تومانی، ۴۹۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. اما قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در حدود ۳۵ میلیون تومان ارزان شده و به ۵۶۵ میلیون تومان رسیده است.

بنا به این گزارش، قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی در بازار در حدود ۶۰ میلیون تومان کاهش قیمت را در طول یک هفته گذشته تجربه کرده و به ۶۲۵ میلیونی رسیده است. پژو ۲۰۷ دنده.ای پانوراما نیز با کاهش ۳۵ میلیون تومانی، ۶۷۰ میلیون تومان شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که قیمت تارا دنده‌ای ۶۰ میلیون تومان، دنا اتوماتیک توربوپلاس ۶۵ میلیون تومان و راناپلاس پانوراما ۹۰ میلیون تومان کاهش قیمت را طی یک هفته گذشته تجربه کرد.

به این ترتیب، تارا دنده‌ای ۷۱۰ میلیون تومان، دنا اتوماتیک توربوپلاس ۸۳۵ میلیون تومان و رانا پانوراماپلاس ۵۷۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

قیمت سمند EF۷ نیز ۴۰ میلیون تومان و سمند سورن ۴۰ میلیون تومان در یک هفته گذشته ریخت.

به این شکل، سمند EF۷ در حدود ۵۲۰ میلیون تومان و سمند سورن پلاس بنزینی هم ۵۸۰میلیون تومان در بازار شد.

در این میان، گزارش‌ها نشان می‌دهد که تیبا صندوق دار SX در بازار ۳۰ میلیون تومانط تیبا هاچ‌بک‌پلاس ۴۵ میلیون تومان و تیبا EX هاچ بک ۳۰ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت این خودروها امروز در بازار خودرو به این ترتیب است؛ تیبا صندوق دار SX بنزینی ۳۲۰ میلیون، تیبا هاچ‌بک پلاس ۳۲۵ میلیون تومان و تیبا EX هاچ‌بک ۳۳۰ میلیون تومان.

قیمت ساینا S دنده‌ای‌ نیز به ۳۵۰ میلیون تومان رسید که نسبت به هفته گذشته ۲۰ میلیون تومان ارزان شده است. کوییک دنده‌ای R هم با کاهش ۱۵ میلیون تومانی، ۳۴۵میلیون تومان به فروش رفت.
. .


بازنشر از : منبع: خبر آنلای