مهران محمدی امین

گیم فا/ آپدیت جدید بازی Sonic Frontiers بالاخره حالت Performance Mode را به کنسول ایکس باکس سری اس اضافه می‌کند. این حالت پیش از این غایب بود و برای تجربه‌ی بازی با نرخ

1401\09\09 10:25:32


آپدیت Sonic Frontiers مشکل Performance Mode سری اس را رفع می‌کند

گیم فا/ آپدیت جدید بازی Sonic Frontiers بالاخره حالت Performance Mode را به کنسول ایکس باکس سری اس اضافه می‌کند. این حالت پیش از این غایب بود و برای تجربه‌ی بازی با نرخ فریم 60 باید تنظیمات کنسول را تغییر می‌دادید.

گیم فا/ آپدیت جدید بازی Sonic Frontiers بالاخره حالت Performance Mode را به کنسول ایکس باکس سری اس اضافه می‌کند.

این حالت پیش از این غایب بود و برای تجربه‌ی بازی با نرخ فریم 60 باید تنظیمات کنسول را تغییر می‌دادید.استودیوی Sonic Team یک آپدیت جدید را برای بازی Sonic Frontiers منتشر کرد. این آپدیت چندان بزرگ نیست، اما یک مشکل اساسی را برای دارندگان کنسول ایکس باکس سری اس را رفع می‌کند. بازیکنان ایکس باکس سری اس حالا می‌توانند برای تجربه‌ی بازی با نرخ 60 فریم به منوی بازی رفته و حالت Performance Mode را انتخاب می‌کنند.

پیش از این مشکلی مانع از انجام این کار می‌شد و باید به تنظیمات کنسول می‌رفتید و وضوح تصویر خود کنسول را به 1080p تغییر می‌دادید.یک مشکل فنی که باعث می‌شد باس Kronos Island Titan هم در تلاش‌های بعدی ناپدید شود هم رفع شده است. در Sonic Frontiers تکمیل کردن پازل‌ها و اهداف مختلف روی یک جزیره بخشی از نقشه را برملا می‌کند. در Chaos Island تکمیل کردن یکی از این اهداف به درستی این کار را انجام نمی‌داد و هم‌چنان قفل می‌ماند.

اما این مشکل حالا باید رفع شده باشد.بازی Sonic Frontiers در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم PC در دسترس است. برای یادگیری جزئیات بیشتر در مورد بازی می‌توانید نقد و بررسی آن را از طریق این لینک مطالعه کنید. هم‌چنین رئیس Sonic Team یعنی آقای Takashi Iizuka به تازگی گفته که همانند Sonic Adventures بازی Sonic Frontiers پایه و اساسی برای عناوین آینده این سری خواهد بود..

.


بازنشر از : آخرین خبر