مهران محمدی امین

1403\02\13 11:25:10


آپدیت نیو گیم پلاس استلار بلید چه چیزی به بازی اضافه می‌کند؟

حالت نیو گیم پلاس (New Game Plus) در حال تبدیل شدن به یکی از ویژگی‌های محبوب در بازی‌هایی است که شامل تجهیزات فراوان و سیستم‌های افزایش سطح می‌شوند، زیرا به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با چندین بار بازی در داستان اصلی، شخصیت‌های خود را بیشتر توسعه دهند

حالت نیو گیم پلاس (New Game Plus) در حال تبدیل شدن به یکی از ویژگی‌های محبوب در بازی‌هایی است که شامل تجهیزات فراوان و سیستم‌های افزایش سطح می‌شوند، زیرا به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با چندین بار بازی در داستان اصلی، شخصیت‌های خود را بیشتر توسعه دهند.

در واقع نیو گیم پلاس می‌تواند فرصت‌هایی نظیر جمع‌آوری آیتم‌های جدید، رسیدن به سطحی بالاتر و غیره را برای بازیکنان فراهم کند. در این میان بازی اکشن ماجراجویی استلار بلید (Stellar Blade) از استودیوی شیفت‌ آپ (Shift Up) نیز دارای نیو گیم پلاس است، بنابراین بازیکنان می‌توانند حتی پس از دیدن تیتراژ پایانی بازی به ماجراجویی خود با ایو، لیلی و آدم ادامه دهند.

البته حالت نیو گیم پلاس این بازی بسیار فراتر از این است که صرفا امکان افزایش سطح یا انجام ماموریت‌های جانبی‌ای که در طول بازی اولیه انجام نداده‌اید، است و در عوض شامل مجموعه عظیمی از افزودنی‌ها به بازی اصلی است. در حالی که معمولا انتظار می رود که نیو گیم پلاس به تغییراتی که بازیکنان در اولین بازی خود روی شخصیت خود انجام داده‌اند، احترام بپذارد، اما همه‌ی بازی‌ها این کار را انجام نمی‌دهند.

به عنوان مثال، هنگام شروع یک بازی جدید با نیو گیم پلاس استارفیلد، بازیکنان تقریبا هر چیزی را که قابل توجه است، از جمله تجهیزات و سلاح‌های خود را از دست می‌دهند. خوشبختانه، استلار بلید بسیار متفاوت است، زیرا تنها چیزی که بازیکنان هنگام شروع بازی در نیو گیم پلاس از دست می‌دهند، هر پیشرفتی است که در ماموریت‌های بازی در اولین تجربه‌ی خود داشته‌اند.

/*/
/*/
/*//*//*/

در حالی که منطقی است که ماموریت‌های اصلی استلار بلید با نیو گیم پلاس ادامه پیدا نکنند، ماموریت‌های جانبی نیز شرایط مشابهی خواهند داشت. این بدان معناست که هر ماموریت جانبی‌ای که بازیکنان در اولین بازی خود انجام می‌دهند، باید در طول اجرای بعدی بازی، دوباره تکمیل شوند.

در این میان نیو گیم پلاس استلار بلید نه تنها تقریبا همه چیز‌هایی را که بازیکنان در اولین بازی خود جمع‌آوری کرده و آنلاک کرده‌اند را حفظ می‌کند، بلکه محتوای جدید زیادی را نیز اضافه می‌کند. بیشتر این محتوا در قالب لباس‌های نانو (Nano Suits) ارائه می‌شود، اما از آنجایی که شخصی‌سازی لباس استلار بلید یکی از اشکال اصلی پیشرفت در آن است، این مورد تا حدودی منطقی است. در ادامه لیست محتویات جدید آمده است:

  • ۳۴ لباس نانو جدید
  • ۵ اکسسوری جدید
  • دو آیتم‌ تزئینی جدید به صورت مجزا برای آدام، لیلی و پهپاد درون بازی
  • مهارت‌های جدید
  • درجه‌ی دشواری سخت
  • سقف افزایش سطح برای تجهیزات ایو

/*/
/*//*//*/

/*/
/*/
/*//*//*/

شایان ذکر است که بلافاصله پس از شروع نیو گیم پلاس، بازیکنان Raven Suit را باز می‌کنند که دارای طرح رنگ خاکستری و آبی است.

در نهایت اگرچه نیو گیم پلاس استلار بلید محتوای به شدت متفاوتی را در دسترس قرار نمی‌دهد اما در مقایسه با نیو گیم پلاس بیشتر بازی‌ها که تنها آیتم‌ها و ارتقاهای شما را حفظ می‌کنند، متمایز است.

بازی استلار بلید هم اکنون روی پلی‌استیشن ۵ در دسترس است.

منبع: PlayStation.Blog

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

/*/
/*//*/ . .


بازنشر از : digimag