مهران محمدی امین

1403\02\15 23:34:09


بازی Life by You رقیب مجموعه سیمز اواخر بهار امسال عرضه خواهد شد

بازی زندگی توسط تو (Life by You) حدود یک سال پیش معرفی شد

بازی زندگی توسط تو (Life by You) حدود یک سال پیش معرفی شد.

این بازی به طور مستقیم با مجموعه سیمز (Sims) رقابت می‌کند و از لحاظ سبکی شباهت زیادی با آن دارد. حال این بازی نیز یک تاریخ عرضه دریافت کرد. طبق چیزی که گفته شده ما باید انتهای بهار امسال منتظر عرضه بازی زندگی توسط تو باشیم.

  • بازی سیمز-طور Life by You تابستان امسال آزمایشی عرضه خواهد شد

بازی زندگی توسط تو را شرکت Paradox Interactive طراحی کرده است.

این بازی به طور کامل رقیب مجموعه سیمز بوده و قرار است در تاریخ ۱۵ خرداد (۴ ژوئن) به شکل دسترسی اولیه عرضه شود. نکته اینجاست که حالت دسترسی اولیه هنوز نسخه کامل بازی نیست و همچنان نیاز به اصلاح دارد ولی اخیراً به یک روند بسیار موفق در دنیای گیمینگ تبدیل شده است. همینطور اینکه طرفداران می‌توانند این بازی را از امروز پیش‌خرید بکنند.

در بازی زندگی توسط تو کاربران کنترل بسیار بیشتری روی بازی نسبت به هر عنوان شبیه‌ساز زندگی دیگری دارند.

در نتیجه افراد می‌توانند موارد مختلفی را در این بازی کنترل کرده و آزادی عمل بسیار زیادی دارند. نکته اینجاست که در این بازی کل جهان آن برای شما طراحی شده است. در نتیجه شما می‌توانید انسان‌های آن را ساخته، شخصیت‌های مختلفی طراحی کرده و کارهای متفاوتی انجام دهید.

شما می‌توانید هر کاری در دنیای بازی انجام دهید و روند آن به طور کامل در دستان شما است.

بازی life by You عرضه

دنیای بازی زندگی توسط تو به طور کامل باز است. شما می‌توانید به روش‌های مختلفی در آن رفت و آمد کرده و تلاش کنید این دنیا را کشف کرده و حتی در آن توسعه ایجاد کنید. نکته اینجاست که قابلیت شخصی‌سازی در زندگی توسط تو بسیار زیاد است.

به این شکل که شما تمامی عناصر این بازی را می‌توانید از نو طراحی کنید و به طور کامل مسیر خود را طراحی کنید.

طبق چیزی که شرکت سازنده اعلام کرده، هسته اصلی بازی زندگی توسط تو جامعه‌ای است که کاربر طراحی می‌کند. کاربران آزادی عمل بسیار زیادی در این بازی دارند و در نتیجه می‌توانند هر چیزی که بخواهند را بسازند. حال سلیقه کاربر می‌تواند یک بازی ساده با روند معمولی باشد یا اینکه یک دنیای بسیار عجیب و خاص طراحی کند.

  • بازی Life by You می‌آید تا با سیمز رقابت کند؛ تیزر کوتاه آن را ببینید

شرکت Paradox سابقه بسیار زیادی در دنیای گیمینگ و مخصوصاً سبک استراتژی دارد.

از بازی‌های این شرکت می‌تان به کروسیدر کینگز (Crusader Kings) اشاره کرد که یکی از عناوین به شدت موفق در سبک استراتژی است. از طرفی این شرکت طراحی بازی Cities: Skyline است که به ساخت زندگی توسط تو کمک می‌کند. شرکت پارادوکس توانست عملکرد بسیار خوبی در این چند سال اخیر داشته باشد و در نتیجه مجموعه سیمز با یک رقیب بسیار سرسخت روبرو است.

منبع: Gamespot

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

/*/
/*//*/ .

.


بازنشر از : digimag