مهران محمدی امین

بازی دریای ستارگان (Sea of Stars) یکی از عناوین بسیار موفق در سال ۲۰۲۳ میلادی بود

1403\01\10 09:48:08


بخش همکاری و چند نفره به بازی Sea of Stars اضافه خواهد شد

بازی دریای ستارگان (Sea of Stars) یکی از عناوین بسیار موفق در سال ۲۰۲۳ میلادی بود

بازی دریای ستارگان (Sea of Stars) یکی از عناوین بسیار موفق در سال ۲۰۲۳ میلادی بود.

این بازی مستقل توانست سبک نقش آفرینی قدیمی را دوباره زنده کرده و یک تجربه بسیار خوب را در اختیار کاربران قرار دهد. شرکت سازنده این بازی عملکرد بسیار خوبی در ساخت و پشتیبانی از آن داشت و حال یک قابلیت جدید نیز به آن اضافه کرده است.

طبق چیزی که اعلام شده بازی دریای ستارگان حالت همکاری (Co-Op) را دریافت خواهد کرد. به این شکل که ۳ نفر می‌توانند در کنار یکدیگر بازی را تجربه کرده و آن را به اتمام برسانند.

در کنار آن نیز اعلام شد که تعداد بازیکنان این عنوان نقش آفرینی دوست داشتنی از مرز ۵ میلیون نفر عبور کرده که به نوبه خود برای یک بازی مستقل بسیار خوب است.

در بازی دریای ستارگان یک حالت جدید به نام Single Player Plus اضافه شده که همان حالت همکاری است. به این شکل که کاربران می‌توانند در مبارزات ریتمی بازی با یکدیگر شرکت کرده و ۳ بازیکن با هم می‌توانند دریای ستارگان را تجربه کنند. هنوز تاریخ رسمی عرضه این حالت اعلام نشده و در مراحل اولیه ساخت قرار دارد ولی به احتمال زیاد به زودی عرضه خواهد شد.

حالت همکاری در بازی Sea of Stars

بازی دریای ستارگان دارای طراحی پیکسلی بوده که همین موضوع نیز باعث جذابیت این بازی شده است.

/*/

شرکت سازنده اعلام کرد که در کنار کار روی این حالت جدید، یک بسته الحاقی هم برای بازی دریای ستارگان عرضه خواهد کرد.

این بسته الحاقی Throes of the Watchmaker نام داشته و یک ماجراجویی کامل را در اختیار طرفداران قرار خواهد داد. در نتیجه می‌توان گفت که این بسته الحاقی یک بازی کامل بوده و تجربه دریای ستارگان را کامل خواهد کرد.

بازی دریای ستارگان اوایل پاییز سال گذشته برای کامپیوتر و کنسول‌ها عرضه شد. پس از آن این بازی روی اشتراک‌های پلی‌استیشن پلاس و گیم‌پس نیز حاضر شد و توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند.

با توجه به استقبال گسترده‌ای که از این بازی شد شرکت سازنده تصمیم گرفت تا آن را گسترش داده و محتوای بیشتری برای آن عرضه کند و بازی دریای ستارگان به یک عنوان گسترده تبدیل شود.

بازی دریای ستارگان یک بازی در سبک نقش آفرینی است که سبک و سیاق قدیمی دارد. در نتیجه گیمرهای قدیمی خاطرات خود را با آن زنده خواهند کرد و گیمرهای جدید نیز یک تجربه خاص از اوایل دوران گیمینگ خواهند داشت. با این حال این بازی بسیار گسترده و عمیق بوده که باعث شده یک تجربه نقش آفرینی بسیار خاص برای طرفداران باشد.

منبع: Eurogamer

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

/*/
/*//*/ .

.


بازنشر از : digimag