مهران محمدی امین

مجله دیجی کالا/ موتورولا موتو G22 یک گوشی فوق‌اقتصادی از برند قدیمی و خوش‌نام موتورولا است که در بازار ایران هم با استقبال زیادی روبرو شده است. در این ویدیو به برر

1402\03\19 03:04:33


بررسی موتورولا موتو G22؛ عرض اندام در برابر اقتصادی‌ها

مجله دیجی کالا/ موتورولا موتو G22 یک گوشی فوق‌اقتصادی از برند قدیمی و خوش‌نام موتورولا است که در بازار ایران هم با استقبال زیادی روبرو شده است. در این ویدیو به بررسی موتورولا موتو G22 می‌پردازیم.

مجله دیجی کالا/ موتورولا موتو G22 یک گوشی فوق‌اقتصادی از برند قدیمی و خوش‌نام موتورولا است که در بازار ایران هم با استقبال زیادی روبرو شده است.

در این ویدیو به بررسی موتورولا موتو G22 می‌پردازیم.با وجود اینکه این گوشی از بدنه‌ی پلاستیکی بهره می‌برد، ولی در کل بدنه‌ی خوش‌ساختی دارد و از نظر جذابیت ظاهری می‌تواند در برابر رقبای هم‌قیمت خود عرض اندام کند. در ماژول دوربین در مجموع شاهد ۴ دوربین هستیم. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار آن اولترا واید ۸ مگاپیکسلی به همراه ماکرو و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود.دوربین اصلی مانند دیگر دوربین‌های موجود در گوشی‌های اقتصادی، در شرایط نوری مناسب می‌تواند عکس‌های خوبی ثبت کند ولی اگر نور کاهش پیدا کند، کیفیت عکس هم با افت قابل توجهی روبرو خواهد شد.

دوربین اولترا واید هم در کل کیفیت رضایت‌بخشی دارد و در این زمینه شاهد ضعف چندانی نیستیم. دوربین‌های ماکرو و تشخیص عمق هم مطابق معمول برای افزایش تعداد دوربین تعبیه شده‌اند و نباید انتظار خاصی از آن‌ها داشته باشید. بازار نمایشگر استفاده شده برای این گوشی ۶.۵ اینچ اندازه دارد و مبتنی بر پنل LCD است.

این نمایشگر مبتنی بر رفرش‌ریت ۹۰ هرتز است و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ را ارائه می‌دهد. به دلیل همین مشخصه‌ها، نمایشگر هم نقطه قوت و هم نقطه ضعف آن محسوب می‌شود. همین رزولوشن پایین، مهم‌ترین نقطه ضعف آن محسوب می‌شود ولی در عوض با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز روبرو هستیم.

باتری استفاده شده برای آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و برای کارهای روزمره و عادی حدود ۲ روز دوام می‌آورد. با وجود اینکه باتری از سرعت شارژ ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند، ولی همراه با موتورولا موتو G22 شارژر ۱۰ وات در اختیار شما قرار می‌گیرد.حسگر اثر انگشت در دکمه‌ی پاور تعبیه شده و اگرچه دقت بالایی دارد، ولی از نظر سرعت حرف زیادی برای گفتن ندارد. موتورولا موتو G22 با اندروید ۱۲ و رابط کاربری اختصاصی گوشی‌های موتورولا به دست شما می‌رسد که در کل شباهت زیادی به اندروید خام دارد.

روی هم رفته این گوشی اقتصادی در برابر گزینه‌های هم‌قیمت خود اگرچه ویژگی بسیار شاخصی ندارد، ولی در کل ارزش خرید بالایی دارد و می‌توانید آن را به‌عنوان یکی از گزینه‌های مناسب در نظر بگیرید.. .


بازنشر از : آخرین خبر