مهران محمدی امین

شهر سخت افزار/ اپل برای دهمین سال برندگان جوایز بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اپ استور را معرفی کرده است. کوپرتینویی‌ها بهترین نرم‌افزارهای سال 2022 اپ استور

1401\09\09 10:25:30


بهترین برنامه های اپ استور اپل در سال 2022 معرفی شدند

شهر سخت افزار/ اپل برای دهمین سال برندگان جوایز بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اپ استور را معرفی کرده است. کوپرتینویی‌ها بهترین نرم‌افزارهای سال 2022 اپ استور را در بخش‌های مختلف و برای آیفون، آیپد، اپل واچ، مک و Apple TV اعلام کرده‌اند.

شهر سخت افزار/ اپل برای دهمین سال برندگان جوایز بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اپ استور را معرفی کرده است.

کوپرتینویی‌ها بهترین نرم‌افزارهای سال 2022 اپ استور را در بخش‌های مختلف و برای آیفون، آیپد، اپل واچ، مک و Apple TV اعلام کرده‌اند. در ادامه مهم‌ترین اپلیکیشن‌های برنده جوایز اپ استور در سال 2022 را بررسی می‌کنیم.اپل بهترین نرم‌افزارهای سال 2022 را برای آیفون، آیپد و سایر گجت‌های خود معرفی کرده است. کارشناسان اپل به رسم ده سال گذشته بهترین بازی‌ها، نرم‌افزارهای اجتماعی و اپلیکیشن‌های تاثیرگذاری که توانسته‌اند بهترین استفاده از قابلیت‌های سخت‌افزاری اپل داشته باشند را اعلام کرده که نام‌های آشنایی در این بین دیده می‌شود.BeReal - بهترین نرم‌افزار سال 2022 آیفوننرم‌افزار شبکه اجتماعی BeReal عنوان بهترین اپلیکیشن سال آیفون را به خود اختصاص داده است.

این اپلیکیشن که می‌خواهد تصویری واقعی‌تر از کاربران در فضای مجازی به نمایش بگذارد، به آن‌ها اجازه می‌دهد در ساعتی معین و به صورت روزانه تنها یک سلفی از خود منتشر نمایند. بعد از انتشار سلفی خود می‌توانید تصاویر نشر شده توسط دوستانتان را نیز ببینید.Apex Legend Mobile - بهترین بازی سال 2022 آیفونEA کاراکترهای عنوان محبوب Apex Legend را به پلتفرم موبایل آورده است. این بازی بتل رویال شوتر اول شخص روی توانایی‌های استراتژیک کاربران تاکید دارد و گیم‌پلی لذت‌بخشی را در اختیار موبایل گیمرها می‌گذارد.GoodNotes 5 - بهترین نرم‌افزار سال 2022 آیپد GoodNotes 5 موفق شده از قابلیت‌های Apple Pencil به بهترین نحوه استفاده کند و با سازگاری مناسب به انتخاب اصلی بسیاری از دانشجویان برای نوت برداری تبدیل شود.

با این اپلیکیشن می‌توان از ابزارهای مختلفی بهره برد و روی فایل‌های PDF نوشت.Moncage - بهترین بازی سال 2022 آیپدMoncage زاویه دید تازه‌ای برای بازی‌های پازلی و ماجراجویانه به شمار می‌آید و به همین دلیل جایزه بهترین بازی آیپد سال 2022 را از سوی اپ استور به خود اختصاص داده است. همه مراحل در مکعب‌هایی اتفاق می‌افتند که طراحی متفاوت و پر از جزئیات دارند.. .


بازنشر از : آخرین خبر