مهران محمدی امین

همه چیز درباره ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) مجموعه: متفرقه اينترنت و كامپيوتر سکه بیت تورنت ارز دیجیتال بیت تورنت BTT چیست؟پیمایش در تاریخچه ارز دیجیتال بیت تورنت ب

1401\05\27 02:46:09


همه چیز درباره ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT)

همه چیز درباره ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) مجموعه: متفرقه اينترنت و كامپيوتر سکه بیت تورنت ارز دیجیتال بیت تورنت BTT چیست؟پیمایش در تاریخچه ارز دیجیتال بیت تورنت بسیار قابل اعتماد را می توان به ظاهر یک پروتکل رمزنگاری ردیابی کرد. اگرچه در ابتدا به عنوان یک افزونه برای بیت کوین استفاده می شد، اما بعدها در مراحل مختلف توسعه یافت

همه چیز درباره ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) مجموعه: متفرقه اينترنت و كامپيوتر سکه بیت تورنت   ارز دیجیتال بیت تورنت BTT چیست؟ پیمایش در تاریخچه ارز دیجیتال بیت تورنت بسیار قابل اعتماد را می توان به ظاهر یک پروتکل رمزنگاری ردیابی کرد.

اگرچه در ابتدا به عنوان یک افزونه برای بیت کوین استفاده می شد، اما بعدها در مراحل مختلف توسعه یافت. به عنوان یک توکن کاربردی TRC-10 بر اساس بلاک چین TRON، BTT ویژگی های محبوب ترین پروتکل ها و برنامه های غیرمتمرکز جهان را تقویت می کند. بیت تورنت (BTT) چیست؟ BitTorrent یک پلتفرم به اشتراک گذاری فایل و تورنت محبوب نظیر به نظیر ( P2P ) است که در سال های اخیر به طور فزاینده ای غیرمتمرکز شده است. BitTorrent که ابتدا در جولای 2001 منتشر شد، توسط پلتفرم بلاک چین TRON در جولای 2018 خریداری شد.   BitTorrent از زمان خرید خود، ابزارهای جدید مختلفی را با توکن اختصاصی ارز رمزنگاری شده بومی، BTT که در فوریه 2019 منتشر شد، اضافه کرده است. BTT با استفاده از استاندارد TRC-10 بر روی بلاک چین خود TRON راه اندازی شد. طبق ادبیات رسمی آن، بیت تورنت در حال حاضر "بزرگترین پروتکل ارتباطی غیرمتمرکز P2P" در جهان است.   استخراج بیت تورنت   بنیانگذاران بیت تورنت چه کسانی هستند؟ بیت تورنت اصلی زاییده فکر برام کوهن، توسعه دهنده و کارآفرینی است که خود از آن زمان در عرصه ارزهای دیجیتال به خوبی شناخته شده است. کوهن توضیح داده است که BitTorrent را برای غصب صنعت سرگرمی قدیمی طراحی کرده است که دستیابی به مواد را کند و گران کرده است.   این پلتفرم شاهد مبارزات حقوقی متعددی بوده است و کوهن معتقد است که قوانین کپی رایت را نقض نمی کند و به کاربران اجازه می دهد فایل هایی مانند موسیقی و فیلم را بین خود به اشتراک بگذارند.   در سال 2018، TRON خرید BitTorrent را تکمیل کرد و BitTorrent را تحت کنترل جاستین سان قرار داد.

Sun به خاطر وصل کردن TRON به عنوان یک ارز دیجیتال و فناوری بلاک چین معروف است، و در یک حراجی خیریه 4.5 میلیون دلار پیشنهاد داد تا با وارن بافت (شخصیت معروف ضد کریپتو) ناهار بخورد و با او در مورد ارز دیجیتال گفتگو کند.   TRON همچنین پشت اضافه کردن ارز دیجیتال به بیت تورنت است، زیرا توکن BTT در بلاک چین منتشر شد. این حرکت بخشی از تلاش های TRON برای افزودن ویژگی های غیرمتمرکز بیشتر به پلتفرم بود.   ارز دیجیتال بیت تورنت   چه چیزی بیت تورنت را منحصر به فرد می کند؟ هدف اولیه BitTorrent این بود که صنعت سرگرمی قدیمی و نحوه دستیابی مصرف کنندگان به محتوا را مختل کند. شبکه‌های توزیع گران قیمت و ناکارآمد هدف اصلی بودند، با توسعه‌دهنده اصلی برام کوهن، مزایایی را در اجازه دادن به کاربران اینترنتی برای توزیع مستقیم محتوا بین خود مشاهده کرد.   در اوایل دهه 2000، BitTorrent به پلتفرم اشتراک فایل P2P تبدیل شد و TRON در سال 2018 راه اندازی شد. تحت TRON، BitTorrent جذابیت کاربری خود را برای کسانی که علاقه مند به راه حل های غیرمتمرکز و ارزهای دیجیتال و همچنین پایگاه کاربران خود هستند، گسترش داده است.   از جمله ویژگی های اضافه شده می توان به BitTorrent Speed ​​اشاره کرد که از توکن BTT به عنوان بخشی از عملیات خود استفاده می کند. BitTorrent همچنین به خدمات پولی منشعب شده است و چندین نسخه "پریمیوم" از پلتفرم خود را ارائه می دهد که شامل قابلیت های VPN و مرور بدون آگهی است.   چگونه شبکه بیت تورنت ایمن است؟ بیت‌تورنت می‌گوید که «بالاترین سطح اقدامات امنیتی» را برای ایمن‌سازی وجوه کاربران به کار می‌گیرد، اما توصیه می‌کند که ارز دیجیتال ریسک ذاتی دارد. این شرکت توصیه می کند که کاربران با استفاده از گزینه هایی مانند تأیید بیومتریک از خود در برابر سرقت، به شکل بدافزار یا برنامه های مشابه محافظت کنند.   از کجا می توان بیت تورنت (BTT) خرید؟ BTT برای ارزهای دیجیتال، استیبل کوین ها و حتی ارزهای فیات در صرافی های اصلی قابل معامله است. Binance ، Huobi Global و OKEx از جمله پیشنهادات هستند.   گردآوری: بخش کامپیوتر و اینترنت     { .

.


بازنشر از : بیتوته