مهران محمدی امین

فریدون عباسی حمله سپاه به اسراییل رژیم صهیونیستی اسرائیل ادعای یک نماینده درباره نفوذی های اسرائیل در ایران /باید در داخل مراقبت امنیتی‌مان را بیشتر کنیم

1403\01\27 14:22:12


ادعای یک نماینده درباره نفوذی های اسرائیل در ایران باید در داخل مراقبت امنیتی‌مان را بیشتر کنیم

ادعای یک نماینده درباره نفوذی های اسرائیل در ایران /باید در داخل مراقبت امنیتی‌مان را بیشتر کنیم مجلسنماینده کازرون در مجلس گفت: عملیات وعده صادق که ناشی از یک تصمیم عاقلانه بوده نشان داد که اسرائیل و آمریکایی‌های حامی آن‌ها نمی‌توانند ایران را تحت فشار نظامی قرار دهند با همه محاصره اقتصادی که وجود داشته ایران این توانمندی را پیدا کرده که ایستادگی کند.

، فریدون عباسی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، درخصوص عملیات «وعده صادق» و پاسخ کشورمان به تهاجم اخیر اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، گفت: در ماه‌های گذشته اسرائیل علیرغم انجام عملیات‌های مختلف، زیر پا گذاشتن همه آنچه از حقوق بشر و مقررات و کنوانسیون ‌های جهانی درخصوص جنگ و حقوق غیرنظامیان و ..

تبلیغات
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

گفته می‌شود و ارتکاب جنایات مختلف از جمله کشتار زنان و کودکان و حمله به بیمارستان‌، نتوانست به توفیق چندانی دست یابد. وی در گفتگو با ایلنا، ادامه داد: در چنین شرایطی این رژیم در یک موقعیت استیصال قرار گرفت و با توجه به سابقه‌ای که در ترور و به شهادت رساندن شهید سلیمانی از این‌ها (آمریکا و اسرائیل) وجود داشت بعید نبود که به چنین اقداماتی هم فکر کنند. در نتیجه آن استیصال این رژیم را به نقطه‌ای رسانده بود که دست به یک اقدامی بزند و به نظر می‌رسد خودش هم عواقب آن را پیش‌بینی کرده بود؛ این اقدام هم حمله به یک ساختمان رسمی متعلق به جمهوری اسلامی در کشوری مانند سوریه است که توان و قدرت لازم را برای دفاع از حریم خود در مقابل ارتش مجهز اسرائیل ندارد..

.


بازنشر از : خبرآنلاین

فریدون عباسی

حمله سپاه به اسراییل

رژیم صهیونیستی اسرائیل