مهران محمدی امین

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ایران و آمریکا حمله سپاه به اسراییل رژیم صهیونیستی اسرائیل اسرائیل با دم شیر بازی کرد /تمام پایگاه‌های آمریکایی‌ در دورترین نقاط در تیررس موشک‌های

1403\01\31 08:37:09


اسرائیل با دم شیر بازی کرد تمام پایگاه‌های آمریکایی‌ در دورترین نقاط در تیررس موشک‌های ایران است

اسرائیل با دم شیر بازی کرد /تمام پایگاه‌های آمریکایی‌ در دورترین نقاط در تیررس موشک‌های ایران است مجلسیک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اگر تاریخ اسرائیل را به ویژه در شرایطی که این رژیم قرار گرفته و رو به اضمحلال و فروپاشی است بررسی کنیم، تاریخ این رژیم دو مقطع دارد و آن را می‌توان به قبل و بعد از حمله نیروهای مسلح ما به منافع این رژیم تقسیم کرد.

، محمود عباس‌زاده مشکینی، درباره اقدام متقابل ایران به تحرکات اخیر اسرائیل گفت: اسرائیل اینبار یک اشتباه استراتژیک خیلی خطرناک و راهبردی کرد و آن این بود با دم شیر بازی کرد.

بنابر گزارش ایلنا، این عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران الان از حیث قدرت بازدارندگی و نظامی یکی از قدرت‌های برتر جهان و قدرت اول منطقه است. ایران امروز جزو ۳ الی ۴ قدرت اول جهان است. ایران پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و موشک‌های نقطه‌زن را دارد.

جمهوری اسلامی ایران دارای نیروهای بسیار بسیار فنی و با انگیزه است و از همه مهم‌تر پشتوانه مردمی بی‌نظیری را داراست. اسرائیل با چنین کشوری بازی و خطای استراتژیک کرد و معلوم بود جمهوری اسلامی ایران واکنش پشیمان کننده‌ای برای این‌کار نشان می‌دهد و این اتفاق هم افتاد.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

ایران و آمریکا

حمله سپاه به اسراییل

رژیم صهیونیستی اسرائیل