مهران محمدی امین

ایران و اسرائیل انفجار استان اصفهان اسرائیل به دنبال جاسوسی بود؟ /واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به شناسایی ریزپرنده ها در آسمان اصفهان مجل

1403\01\31 14:37:13


اسرائیل به دنبال جاسوسی بود؟ واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به شناسایی ریزپرنده ها در آسمان اصفهان

اسرائیل به دنبال جاسوسی بود؟ /واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به شناسایی ریزپرنده ها در آسمان اصفهان مجلسعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اتفاق صبح امروز در اصفهان گفت: بحث ریز پرنده‌ها همیشه در آسمان ما وجود داشته است.

، شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی درباره حادثه امروز در اصفهان به خبرنگار جماران گفت: ریزپرنده‌ها همیشه در بعضی مناطق وجود داشته است؛ از جمله در نوار مرزی ما که در سال‌های گذشته شاهد اتفاقاتی در این راستا بودیم.

طبیعتا اسرائیل به دنبال جاسوسی در منطقه خاورمیانه و آسیا بوده است. کشورهای مختلفی این کار را انجام می‌دهند. این ریزپرنده‌ها همیشه بوده اند و به پرواز درآوردن آنها برای کارهای اطلاعاتی و جاسوسی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اگر عملیاتی از سوی آن‌ها صورت بگیرد، مردم مشاهده می‌کنند در حالیکه امروز اتفاقی نیافتاد و صبح امروز نیز پروازهای کشور به حالت عادی برگشته است. اما این نشانه‌ای از تهدید در آسمان کشور است که اسرائیل در صدد آن است با اجماع سازی بین‌المللی علیه ما انجام دهد. بعید می‌دانم زین پس اسراییل بخواهد کار عملیاتی انجام دهد..

.


بازنشر از : خبرآنلاین

ایران و اسرائیل

انفجار

استان اصفهان