مهران محمدی امین

1403\02\14 15:23:09


اولین واکنش دولت به اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا توسط دانشگاه های ایران

اولین واکنش دولت به اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا توسط دانشگاه های ایران دولتسید محمدحسینی با استقبال از اعلام دانشگاه کرمان و برخی دیگر از دانشگاه ها برای پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیق شده و اخراجی دانشگاههای آمریکا، اظهار داشت: بی تردید این ابتکار، اقدامی پسندیده در راستای ترویج عدالت و مبارزه با نقض آزادی بیان محسوب می‌شود که بازتاب مثبت و قابل توجهی در جهان اسلام و غرب دارد.

، سید محمد حسینی در نشست هم‌اندیشی با اساتید دانشگاه شهید باهنر و اعضای بسیج اساتید دانشگاه های کرمان درباره ابعاد و پیامدهای عملیات وعده صادق اظهار داشت: پیش از این عملیات، وقتی پایگاه عین الاسد هدف موشک‌های کشورمان قرار گرفت تحلیلگران جهانی اذعان داشتند که از زمان جنگ جهانی هیچ کشوری بطور مستقیم پایگاه‌های آمریکا را مورد هدف قرار نداده است لذا از این جهت این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بنابر روایت ایسنا، معاون رئیس دولت سیزدهم گفت: اسرائیل و حامیانش قبل از عملیات وعده صادق، مدام رجزخوانی و تهدید می‌کردند تا این عملیات صورت نگیرد اما پس از انجام موفق عملیات در واکنش به آن نتوانستند کاری انجام دهند لذا این عملیات در کنار عملیات طوفان الاقصی ضربه سنگین و جبران ناپذیری برهیمنه پوشالی اسرائیل بود.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

سیدمحمد حسینی

دانشگاه

ایران و آمریکا

حمله رژیم صهیونیستی به غزه