مهران محمدی امین

وزارت خارجه ترکیه در پیامی حمله اخیر اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه را محکوم و ابراز نگرانی کرد که این اقدام رژیم اشغالگر به درگیری‌های گسترده‌تر در منطقه م

1403\01\14 18:27:07


ترکیه حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد

وزارت خارجه ترکیه در پیامی حمله اخیر اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه را محکوم و ابراز نگرانی کرد که این اقدام رژیم اشغالگر به درگیری‌های گسترده‌تر در منطقه منجر شود. وزارت خارجه ترکیه حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد و هشدار داد اقداماتی از این دست ممکن است به بروز مناقشات گسترده‌تر در سطح منطقه منجر شود.

وزارت خارجه ترکیه در پیامی حمله اخیر اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه را محکوم و ابراز نگرانی کرد که این اقدام رژیم اشغالگر به درگیری‌های گسترده‌تر در منطقه منجر شود.وزارت خارجه ترکیه حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد و هشدار داد اقداماتی از این دست ممکن است به بروز مناقشات گسترده‌تر در سطح منطقه منجر شود.اسرائیل روز دوشنبه ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق را مورد حمله هوایی قرار داد.

تبلیغات
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

بر اثر این حمله ۱۳ تن از جمله سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا زاهدی» و سردار سرتیپ پاسدار «محمدهادی حاجی رحیمی» به شهادت رسیدند.این حمله نقض قوانین بین‌المللی بوده و بسیاری از کشورها و نهادهای بین‌المللی از جمله دبیرکل سازمان ملل متحد آن را محکوم کرده‌اند. بازار. .


بازنشر از : آخرین خبر