مهران محمدی امین

حمله سپاه به اسراییل یمن حمله رژیم صهیونیستی به غزه سیدابراهیم رئیسی جزئیات گفتگوی تلفنی رئیسی با مهدی المشاط دولترئیس دولت سیزدهم در گف

1403\01\28 14:23:10


جزئیات گفتگوی تلفنی رئیسی با مهدی المشاط

جزئیات گفتگوی تلفنی رئیسی با مهدی المشاط دولترئیس دولت سیزدهم در گفتگوی تلفنی با المشاط تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن در کنار ملت فلسطین قطعا در بازدارندگی جنایات اسرائیل موثر بوده است.

، سید ابراهیم رییسی، شامگاه دوشنبه در پاسخ به تماس تلفنی «مهدی المشاط» رییس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تجلیل از حمایت‌های مردم و مجاهدان یمنی از مردم مظلوم و مقتدر غزه تصریح کرد: این حمایت‌ها در کنار اقدامات تحسین‌برانگیزی نظیر راهپیمایی‌های باشکوه، اعلام مواضع صریح و قاطعانه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همچنین تلاش برای قطع شریان‌های اقتصادی رژیم جنایتکار صهیونیستی، از خاطر ملت‌های آزاده جهان فراموش نخواهد شد و مایه مباهات امت اسلامی است.

بنابر روایت مهر، رییس دولت سیزدهم در ادامه با اشاره به رفتار مزورانه و ریاکارانه کشورهای غربی نسبت به اقدامات جنایتکارانه اسرائیل، آمریکا و کشورهای غربی حامی اسرائیل را بزرگترین ناقضان حقوق بشر در جهان امروز دانست و تصریح کرد: سکوت و بی‌عملی این کشورها و سازمان‌های بین‌المللی در قبال بیش از شش ماه جنایات هولناک و نسل‌کشی در غزه، اسرائیل را به جنایات بیشتر و افزایش تنش در منطقه ترغیب کرده است.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

حمله سپاه به اسراییل

یمن

حمله رژیم صهیونیستی به غزه

سیدابراهیم رئیسی