مهران محمدی امین

دولت سیزدهم کشف حجاب گشت ارشاد جنگ ادامه دار اطرافیان رئیسی و قالیباف /موضوع؛ گشت ارشاد دولتروزنامه اصولگرای خراسان به حواشی پیش آمده بر

1403\02\03 14:44:08


جنگ ادامه دار اطرافیان رئیسی و قالیباف موضوع- گشت ارشاد

جنگ ادامه دار اطرافیان رئیسی و قالیباف /موضوع؛ گشت ارشاد دولتروزنامه اصولگرای خراسان به حواشی پیش آمده بر سر طرح نور واکنش نشان داد.

، روزنامه خراسان نوشت: بعد از آنکه برخی چهره های سیاسی و رسانه ای «رفتارهای بی قاعده درباره حجاب» را متوجه دولت دانسته بودند،رئیس شورای اطلاع رسانی دولت به آن واکنش نشان داد.

او با لحنی عصبانی اظهار کرد: «رئیس جمهور در چند نوبت به مسئولان امر همین تذکر را داده بودند. اما برخی عناصر رسانه‌ای یا وابستگان به جریان‌های سیاسی، غیرمسئولانه نوک پیکان انتقاد را متوجه دولت کرده و تلاش کردند با ایراد اتهام خط اختلاف را دنبال کنند.البته موضع دولت در این چند روز با توجه به توصیه‌ها و تبعیت از تدابیر عالی نظام در حفظ آرامش و انسجام، سکوت بود.حالا که با اطلاعیه فراجا ابعاد مسئله روشن شد، جا دارد برخی مسئولان متوجه اطرافیان هتاک، کذاب و اختلاف‌افکن که متأسفانه در مراکز رسمی کشور نفوذ کرده‌اند، باشند.» اگر بخواهیم مرجع خطاب رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت را بیابیم، یکی از موارد آن می‌توان به اظهارنظر حجت الاسلام جلیل محبی دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر بدانیم که در واکنش به اقدامات جدید پلیس در برخورد با بی‌حجابی ها آن را «اقدامات دولت بر مدار سابق» دانست و از این امر انتقاد کرد. همچنین علیرضا بیگی، نماینده مجلس، هم به «انتخاب» گفت:گشت ارشاد طرح دولت است...آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی‌حجابی را از کشور جمع می‌کنند.

در نشست ائمه جمعه ایشان چنین مسأله را مطرح کردند. الان هم اداره کار توسط وزارت کشور انجام می‌شود. این شیوه هم جواب نمی‌دهد و تاکنون هم جواب نداده است..

.


بازنشر از : خبرآنلاین

دولت سیزدهم

کشف حجاب

گشت ارشاد