مهران محمدی امین

بالگردی که دچار حادثه شده حامل رئیس‌جمهور، امام جمعه تبریز، حسین وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر بوده است. گروه‌ های امدادی در مسیر اعزام به محل سانحه هستند.
بیشتر از این خبر

1403\02\17 15:31:12


حضور پررنگ پایداری ها و شورای ائتلاف در مجلس آینده باقری: بعید می‌دانم غیر از قالیباف کسی رئیس مجلس شود

حضور پررنگ پایداری ها و شورای ائتلاف در مجلس آینده/ باقری: بعید می‌دانم غیر از قالیباف کسی رئیس مجلس شود مجلسنماینده زنجان در مجلس در خصوص ریاست مجلس دوازدهم گفت: در وضعیتی که در حال حاضر حاکم است و بر اساس تعامل بین نمایندگانی که رأی آوردند و جریاناتی که وجود دارد، می‌بینیم؛ غیر از محمدباقر قالیباف من فعلا شخصی را پررنگ نمی‌بینم.

، چند روزی تا دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راهی نمانده است.

باید منتظر ماند ترکیب مجلس آینده چطور رقم خواهد خورد. در این باره مهدی باقری نماینده مردم زنجان و عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: مردم در حوزه‌های انتخابیه‌ای که هنوز نتوانستند منتخب خود را تعیین کنند، انشاالله روز جمعه به پای صندوق رأی بیایند و به تکمیل مجلس کمک کنند. مجلس دوازدهم تاکنون به انسجام مجلس یازدهم نبوده است و افرادی که رای آوردند آن انسجام فکری و خروجی سیاسی که در مجلس یازدهم بوده را نداشته‌اند و به صورت قاطع نمی‌شود گفت که آیا ترکیب مجلس دوازدهم نیز همدلی و یکنواختی را مانند مجلس یازدهم می‌تواند داشته باشد یا خیر؟! صحن مجلس متمایل به همان سمت مجلس یازدهم خواهد بود و جریان سیاسی اصولگرای شورای ائتلاف و پایداری نقش پررنگی خواهد داشت.

وی در گفتگو با جماران، در واکنش به ریاست مجلس دوازدهم، گفت: در وضعیتی که در حال حاضر حاکم است و بر اساس تعامل بین نمایندگانی که رأی آوردند و جریاناتی که وجود دارد، می بینیم؛ غیر از محمد باقر قالیباف من فعلا شخصی را پررنگ نمی‌بینم و بعید می‌دانم غیر ایشان کسی رئیس شود.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

مجلس دوازدهم

محمد باقر قالیباف

هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی