مهران محمدی امین

احمد وحیدی مجلس دوازدهم جرایم رانندگی خبرهای وزیر کشور درباره افزایش جرایم رانندگی، انتخابات الکترونیک و ... دولتوزیر کشور با بیان اینکه

1403\01\08 15:27:09


خبرهای وزیر کشور درباره افزایش جرایم رانندگی، انتخابات الکترونیک و ...

خبرهای وزیر کشور درباره افزایش جرایم رانندگی، انتخابات الکترونیک و ... دولتوزیر کشور با بیان اینکه جرایم رانندگی اضافه نشده و باید به روز شود، گفت: به علت اینکه برخی از این جرایم خیلی قدیمی است، بازدارندگی ندارد.

،  احمد وحیدی، وزیر کشور امروز چهارشنبه ۸ فروردین در حاشیه نشست هیئت دولت در رابطه با برگزاری دور دوم انتخابات گفت: انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه ما این است که انتخابات در ۸ حوزه به صورت تماما الکترونیک برگزار شود.

بنابر گزارش فارس، وحیدی ادامه داد: در حوزه هایی که رقابت برای انتخاب یک نامزد هست، انتخابات به شیوه غیر الکترونیکی برگزار خواهد شد. وزیر کشور در رابطه با کارت ملی های صادر نشده گفت: تمام آن هایی که جزو تعهدات قبلی بوده صادر شده است و طبیعتا عده ای هستند که باید کارت ملی جدید برای آن ها صادر بشود، صدور آن ها انجام خواهد شد. وزیر کشور در رابطه با جریمه تخلفات رانندگی نیز گفت: کم بودن مبلغ جرایم رانندگی باعث شده است تا بازدارندگی نداشته باشند.ما اساس جلوگیری از تخلفات رانندگی را فرهنگ سازی و توجه به ضوابط رانندگی می دانیم و این جریمه ها برای کسانی است که رعایت نکرده و موجب مشکل آفرینی برای خود و دیگران می شوند که برابر روش های قانونی به روز خواهد شد.

27215. .


بازنشر از : خبرآنلاین

احمد وحیدی

مجلس دوازدهم

جرایم رانندگی